mcgroven Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er allerede mange Xbox-pirater der ute. Likevel gleder det meg å introdusere deg til Sid Meiers romdrikkende sjørøvere. Les mer Lenke til kommentar
Campari Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Og dere oppdaget ikke den korte varigheten i Sid Meiers til PC? Fint dere fant det ut nå, for selv om Sid Meiers Pirates er et veldig morsomt spill, går en fort lei det. Ellers en god omtale. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Spilte det 1 uke tror jeg. Så var det bye bye Men nostalgien lever...bare å finne frem en gammel maskin og vips! Man har masse spill Lenke til kommentar
cascades Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette spillet holder et par dager. Alt er likt. Så fort man har gjort noe en gang blir det kjedelig å gjøre det om igjen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 En kort, men god opplevelse. Eneste som irriterer meg sykt er når man møter Marques Montalban på slutten av revenge questen. SYKT vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg