Bøtta Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bandet mitt spiller masse Black Sabbath.. Jeg elsker da Black Sabbath Men det er mange som sier at Black Sabbath er for gamle folk og at det er elendig musikk, men jeg var på Black Sabbath konserten som var i Oslo for ikke lenge sia.. den var rå den! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Black Sabbath er metal, og meta er helt klart ikke forbeholdt gamlinger. Iiiiiron Maaaaan! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Black Sabbath er metal, og meta er helt klart ikke forbeholdt gamlinger. Iiiiiron Maaaaan! Lenke til kommentar
noodles Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Riktignok var det ein del gamle folk på konserten i Bergen, men dei var så absolutt ikkje i fleirtal ! Men gamle folk kan vel også like tøff musikk ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg er selv 17 år gammel, og Black Sabbath er definitivt en av mine favorittband. Det er nok ikke bare fro "gamlinger" nei, heller tvert i mot. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Utrolig rått at et så "gammelt" band spilte (spiller enda) så hard musikk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er så absolutt ikke forbeholdt folk over 40. Men, sånn rent personlig så synes jeg det er direkte kjedelig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) "Black Sabbath er bare er for gamle folk", er en settning som sier mye mer om han som sa det, enn om bandet Endret 2. august 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Med mindre det står 40+ på CD-Coveret så skulle vel ikkje noko tilsei det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Black Sabbath er metal, og meta er helt klart ikke forbeholdt gamlinger. Iiiiiron Maaaaan! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bare det konseptet med at en viss type musikk er forbeholdt en viss alder er latterlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bare det konseptet med at en viss type musikk er forbeholdt en viss alder er latterlig. Sjølv om me alle (nesten) kan være enige i at danseband er forbehaldt dei litt opp i åra. No offense til dei som måtte lytte til Ole Ivars og Co Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tja, de trakk flere folk på Roskilde enn både Green Day, Foo Fighters og Snoop Dogg, og snittalderen der var under tredve iallfall. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bare det konseptet med at en viss type musikk er forbeholdt en viss alder er latterlig. Smurfehits? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Slår alltid ann på fest. Second Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Slår alltid ann på fest. Stakkars Ann. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Slår alltid ann på fest. Stakkars Ann. Moroklumpen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 pappa er 41 år, og han elsker faktisk Black Sabbath.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå