Andyax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Heisann. Jeg lette igjennom alle inleggene på Annet, Ot-Baren og Humor, men fant ikke linken til den siden hvor man kunne velge et bilde med tekst, og så skrive inn noe selv. Det var masse bilder f.eks av et barn som løp ved stranden. Der kunne man f.eks skrive: "Hw ruler", i sanden. Noen som veit linken til den siden? Det ville vært kjempeflott takk Bildet jeg la til er et eksempel på et bilde på siden. Jeg valgte skriften inni Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Er det ingen som husker linken til den hjemmesiden eller hva den het? Hadde vært så takknemlig. Var ikke så lenge sia temaet angående denne hjemmesiden var oppe. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 www.letter-james.de ? Jeg ruler Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 www.letter-james.de ? Jeg ruler Nydelig Dahle. Jeg elsker deg!! Helt riktig side. yess!!! takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå