Svulst Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei! Kan noen fortelle meg om denne er verdt pengene? Acer AS5002WLMI Turion -Prosessor: Turion ML-30 (1,6 GHz) -Internminne: 1024 MB DDR 333 MHz -Harddisk: 100 GB ATA100 -Drev: DVD-brenner 8x Dual layer -Skjerm: 15,4" WXGA TFT -Grafik: 128 MB shared -WLAN (802.11G) 54 Mbps, LAN, 3xUSB 2.0 -Windows Home Edition Jeg skal ikke bruke PC'n til noe som helst spilling.. Det har jeg en stasjonær til Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Link. Synes faktisk det hørtes ut som et bra tilbud! Bør virkelig vurderes. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Billig for specs, men hadde vært ennå billigere om den hadde hatt dedikert skjermkortminne. Hehe. Men ja, ser bra ut til prisen siden du ikke skal spille. Masse minne og masse lagringsplass Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 hmm.. glemte jeg prisen? sløvt! 8995,- Lenke til kommentar
Charli Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hmm...var og kjøpte denne i dag. Har selvfølgelig ikke fått brukt den så mye enda, men førsteinntrykket er bra. Har et lite spm til noen som har den eller er kjent med den, hvor er tv ut utgangen? Finner den ikke noe sted og fikk beskjed om at det var tv ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå