Kurt P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg hører på mye rart jeg.. Liker jeg sangen hører jeg på den. Samme om det er Celine Dion eller Eddie Medusa. Men generellt så liker jeg ikke trance,rap,hip-hop, techno. Favorittmusikk er : 80s sanger, andre slagere, pop, country + litt bondemusikk. Og jeg må innrømme at jeg merker jeg blir irritert når noen av kompisa mine skal hører på trance og annen musikk som ikke har særlig med god ord å spandere på. Endret 4. august 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er du musikkrasist? ja Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Når noen mener musikk uten et eneste instrument (og da regner jeg ikke med små snutter med synging) er skikkelig bra og at det står respekt ut av slikt mener jeg bestemt at den personen ikke er like intelligent som resten av den musikkelskende verden.. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Svaret er nei og til tider ja... Alle har forskjellig musikksmak og det kan vi egentlig ikke gjøre nå med.Hvis din trance-elskende venn liker trance,kan du stenge han inn i et rom og tvinge han til å høre metal en døgn.Da tror jeg han skifter mening...Folk er født slik som de er. Personlig,liker jeg nesten alt musikk.Bare hvis de gjør bra inntrykk på meg eller planter inn en bra bilde inni hodet mitt...Men jeg liker mest rock og metal. Jeg har få fjortisvenner og de kritiserer musikksmaken min nesten hele tiden.De liker for de mesteparten Rap og HipHop.SÅ da kritiserer jeg tilbake. Schnappi og Crazy Frog er ikke musikk...Bare noen digitale dyr som egentlig hoster,etterpå dubber inn stemme. (Jeg er litt dårlig til å forklare og fortelle...) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nei, og det har ingenting med hva jeg hører på eller ikke, men respekt for at ikke alle hører på samme type musikk som meg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg synes bare det er bra at folk har litt forskjellig smak, men jeg må si jeg ikke respekterer folk som kjøper Schnappi, O-Zone og Dj Crazy Frog... Ditto. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Trance er musikk, og det er ikkje noko argument som for min del kan overbevise meg om noko anna, det er berre ein annan måte å produsere det på. Blir som å sei at ein PC-jobb ikkje er ein skikkelig jobb Du treng ikkje være svart for å være "gangsta", du treng ikkje kle deg i svart og alt det der for å høyre på Dimmu Borgir og du treng ikkje kle deg som Goth fordi du høyrer på den sjangeren. Kunne ikke ha sagt det bedre, musikk som er produsert elektronisk er like musikk som annen musikk etter min mening, jeg er på ingen måter musikk rasist, men jeg blir litt iritert når noen folk kommer med en påstand om at techno, trance osv ikke er musikk... Frankie Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ja, Er du musikkrasist? tenker du at alle som ikke liker samme musikken som deg er noen hjernedøve idioter? musikkrasist? høres ut som ett ganske så dumt ord i mine ører. Anyways,nei,jeg syns folk skal få høre på det de selv liker. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg synes bare det er bra at folk har litt forskjellig smak, men jeg må si jeg ikke respekterer folk som kjøper Schnappi, O-Zone og Dj Crazy Frog... dvs nveeldig mange folk Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 JA! Vil legge til at jeg har ganske så bred musikksmak, og vil si att de som låser seg fast i en sjanger må betegnes som sneversynte, det finnes så mye god musikk der ute. På hatlisten min så ligger: 1. Akon. Denne personen kan ikke synge, så absolut en klar ener i tillegg til. 1. Ravi og DJ Løv argh... Liker du disse to liker ikke jeg deg. - D.J. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg respekterer at andre hører på annen musikk enn det jeg liker, men bare om de respekterer at jeg hører på annen musikk enn det de liker. Hvis folk absolutt må ha på èn type musikk (slik at en samlet gruppe personer hører, selvfølgelig) til enhver tid og skal styre musikken uten å la andre slippe til, blir jeg ganske irritert. Hvis folk får høre det jeg hører på og sier at det er "bråk, ikke musikk", så får de en heftig diskusjon etterpå. Jeg respekterer hvis andre gjør det! Sier raphørepåerne at metall er kun satanistisk skrikebråk, sier jeg at rap kun er melodiløs lavmålswollamusikk o.l. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Quoter meg selv: Jeg bryr meg like lite om hva slags musikk folk hører på like my som jeg bryr meg om hva folk liker og ha på brødskiva eller hvilket kjønn de helst vil ha under dyna. Edit: Ok, jeg inrømmer det, ja men likevel. Jeg går ikke berZeRkEr hvis jeg ser at en fyr kjører Crazy Frog og sånt på mp3'en. Som sagt det bryr meg meg midt opp i toern. Jeg tenker stille for meg selv: "ARGH, fabrikk musikk." Et godt eksempel på hva jeg mener. (blidet) (Sensurerte bare dem som var på, sjekk 14is nicka da. ) Endret 24. august 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tja, jeg går ikke rundt og banker folk som hører på "feil musikk" hvis det er det du mener, men jeg hopper ikke rundt å koser dem heller, folk kan høre på den musikken de vil, sålenge de ikke rakker ned på min, det er personen som teller uansett Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg hører på mye rart jeg.. Liker jeg sangen hører jeg på den. Samme om det er Celine Dion eller Eddie Medusa. Det samme sier jeg også Liker veldig, veldig mange enkeltlåter, og spiller ingen rolle for meg hvem artisten eller musikksjangeren er. Jeg hater ingen for musikksmaken deres, men selvsagt er det noen typer musikk jeg ikke liker også, selv om jeg takler det meste. Hip-Hop og Trance fks, klarer jeg ikke hvis det blir for mye. Det takler jeg kun i små doser. Ellers hører jeg på det meste, og det bryr meg ikke hva andre hører på. Bryr meg heller ikke om hva andre synes om hva jeg hører på. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har en rimelig bred musikksmak, men likevel er det noen sjangere jeg virkelig hater. Mennesker som liker denne type musikk, synes jeg oppriktig synd på. Ikke det at jeg oppfatter de som dumme, men jeg synes det er trist med mennesker som ikke har oppdaget den virkelige musikken. Det å stoppe mennesker fra å høre f.eks. "Blue Hawai", oppfatter jeg som livredning. Slikt bør hedres med Carnegie-gullmedalje. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) ja. Det er ikke det at jeg ikke respekterer/liker folk som ikke har nøyaktig samme smak som meg, men de som liker enkelte typer "musikk" (og jeg bruker ordet meget løst i denne sammenhengen!) fortjener ikke respekt i mine øyne (merkelig nok er det ofte de som har en tendens til å bruke ordet mest...) f.eks. alle hvite som hører på gansta rap... tåpelige posører hele gjengen som aldri har vært i nærheten av noe som kan minne om "da hood" engang..(iallefall her i norge) Som George Carlin sa. "White guys, give up, you'll never be as cool as black guys. You're white and you're lame!" Folk som liker tekno/elektronisk produsert dritt som ikke smaker av skikkelig musikk...mener JEG ikke har smak eller begrep på hva musikk dreier seg om. Men jeg liker dem fremdeles mer enn posørene... Utenom disse to grupperingene driter jeg i om du lytter til rock, listepop/sålenge de ikke tilhører de overnevntekategoriene), country, klassisk, folkemusikk, metal, goth, blues, jazz, swing, alternativt eller noen av de andre tusen forskjellige sjangrene det er der ute..sannsynligheten er stor for at jeg lytter til det samme BTW, er det bare jeg som har innsett at "R&B" i disse dager er det samme som "Popmusikk av svarte kvinner"? Der må jeg si meg enig. Når jeg hører folk hører på hip hop, da blir jeg irritert. Endret 28. august 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg er nok en skap-musikkrasist Jeg kan ikke fordra folk som hører på visse sjangre innenfor musikk (uten å nevne hvilke), og jeg er heller ikke villig til å prøve å komme i kontakt med slike personer for å se hvordan de egentlig er. Hjernedøde er et godt ord for å beskrive disse. Jeg blir nesten kvalm når jeg ser dem, og ja de synes. Hvordan de kan ødelegge sin egen kropp med metalldingser og "kunst" rundt omkring. Og måten de går kledd på. Æsj. Who are they? TEH GOTH (Forstå meg rett, en goth er ikke en med svart skinnjakke og hår, nå tenker jeg på de ekstreme ala "I cut myself to feel pain. I love pain" folk) Endret 28. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (Forstå meg rett, en goth er ikke en med svart skinnjakke og hår, nå tenker jeg på de ekstreme ala "I cut myself to feel pain. I love pain" folk) EMO, med andre ord... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 EMO? Snakker om satan folk. Folk som sier de har solgt sjela si til satan, har masse sminke, hører på satan rock alt for høyt på bussen mens de rister på hodet etc. Mulig jeg går mer på person enn musikk her nå, menmen. Skal jeg disse en sjanger for musikken, må det bli Opera. For det første er det fysisk umulig å høre hva de synger. For det andre er vokalen akkompagnert av klassisk musikk. Jeg hater klassisk musikk. Treige møkkagreier. All respekt til artistene though. Er sikkert vanskelig det de driver med, men det høres faen ikke mye bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå