Blåbær Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja jeg er nok det, tenker på alle som hører på blackmetall som depressive, selvskadende folk som bare går i sort. Og de skremmer meg. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Verste jeg veit er når folk setter seg i MIN bil og forlanger og høre på diverse drit! MY CAR, MY MUSIC!!! On topic; til tider! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja jeg er nok det, tenker på alle som hører på blackmetall som depressive, selvskadende folk som bare går i sort. Og de skremmer meg. Da har du nok fått et litt skeivt bilde av de som hører på black metal! Kjenner flere som hører på det, og de går i helt vanlige klær, helt vanlige folk! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 For å si det enkelt: Jeg vil ikke kalle folk som hører på Crazy Frog, Schnappi og O-Zone for noen som er kritiske til om musikken de hører er faktisk bra. Så lenge de ikke forsøpler ørene mine med det, får det bare høre på støyen sin. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kan vel kanskje dele folket inn i to grupper uten å bli for rasistisk. 1. De som er bevisst hvilken musikk de hører på og tror de kan si mye om andre personer på grunnlag av hvilken musikk de hører på. (Her hører jeg til). 2: De som egentlig ikke er interessert og som kan finne på å svare "alt" hvis du spør hvilken musikk de liker. (unntak finnes). Var utrolig musikkrasistisk før, men har kommet meg betraktelig. Plasserer egentlig bare folk i en av de to overnevnte grupper og godtar begge deler. Havner de i gruppe 2 så tenker jeg, "jaja, så har ikke vi musikk til felles". Endret 3. august 2005 av festhk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva folk hører på hjemme og utenfor min hørerekkevidde driter jeg i. Men når jeg må høre på møkka så kommer det noen frekke kommentarer. Også folk som har crazy frog som ringetone, folk som innrømmer å like møkkamusikk og folk som hører på møkkamusikken uten å bry seg noe særlig får også frekke kommentarer og kjefting etter seg. Jo flere som hører på, liker eller ikke bryr seg om at møkkamusikken blir spredd utover eteren til alle døgnets tider er med på at møkkamusikken blir spredd utover eteren til alle døgnets tider og følgelig medskyldige i at jeg må leve med crazy frog, schnappi, Akon og annen satanmusikk. FY FAEN! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja jeg er nok det, tenker på alle som hører på blackmetall som depressive, selvskadende folk som bare går i sort. Og de skremmer meg. *knegg* Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Disse mørke dystre fyrstene som vandrer gatelangs i storbyen om nettene med trynet fult i piercing og med klær på seg fra Satans fantasiverden... idiotisk! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja jeg er nok det, tenker på alle som hører på blackmetall som depressive, selvskadende folk som bare går i sort. Og de skremmer meg. *knegg* Hesteegg. ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Disse mørke dystre fyrstene som vandrer gatelangs i storbyen om nettene med trynet fult i piercing og med klær på seg fra Satans fantasiverden... idiotisk! Das ist teh goth/emo/kvasi Dimmu Borgir peep0l. Nichts metallers, nein, nein. \m/{o_O}\m/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg kan være det ja. jeg har f.eks problemer med å tro på at folk som hører på techno, tranzzzzz og britney har noe serlig ghør. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Disse mørke dystre fyrstene som vandrer gatelangs i storbyen om nettene med trynet fult i piercing og med klær på seg fra Satans fantasiverden... idiotisk! Emo/Goth Har sansen for de jeg, alltid like morsomme å gjøre narr av. Gleder meg til neste Black Metal-konsert. Da blir det rosa piquet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Da blir det rosa piquet. bilde plz Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ja jeg er nok det, tenker på alle som hører på blackmetall som depressive, selvskadende folk som bare går i sort. Og de skremmer meg. Tror du må arbeide litt med dine fordommer jeg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg respekterer at folk hører på forskjellig type musikk, men jeg trenger nøvendigvis ikke å ha noe til overs for selve musikken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg svarte på sprøsmålet, trenger ikke å ha slike bemerkninger efter meg av den grunn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nei. Hører på utrolig mye forskjellig selv, og mye av det veldig mange andre hater (les dance, etc.). Jeg bryr meg ikke om hva andre hører på, så lenge jeg egentlig ikke får det trykket nedover hodet over tid. Jeg spiller heller aldri så høyt med hodetelefoner at andre blir sjenert av det, fordi jeg vet at veldig mange misliker det jeg hører på... Omtenksomme Fredrik. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå