Gå til innhold

Er du musikkrasist?

Dr. Jacoby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel kanskje dele folket inn i to grupper uten å bli for rasistisk.

1. De som er bevisst hvilken musikk de hører på og tror de kan si mye om andre personer på grunnlag av hvilken musikk de hører på. (Her hører jeg til).

2: De som egentlig ikke er interessert og som kan finne på å svare "alt" hvis du spør hvilken musikk de liker. (unntak finnes).

Var utrolig musikkrasistisk før, men har kommet meg betraktelig.

Plasserer egentlig bare folk i en av de to overnevnte grupper og godtar begge deler. Havner de i gruppe 2 så tenker jeg, "jaja, så har ikke vi musikk til felles".

Endret av festhk
Lenke til kommentar

Hva folk hører på hjemme og utenfor min hørerekkevidde driter jeg i. Men når jeg må høre på møkka så kommer det noen frekke kommentarer. Også folk som har crazy frog som ringetone, folk som innrømmer å like møkkamusikk og folk som hører på møkkamusikken uten å bry seg noe særlig får også frekke kommentarer og kjefting etter seg. Jo flere som hører på, liker eller ikke bryr seg om at møkkamusikken blir spredd utover eteren til alle døgnets tider er med på at møkkamusikken blir spredd utover eteren til alle døgnets tider og følgelig medskyldige i at jeg må leve med crazy frog, schnappi, Akon og annen satanmusikk. FY FAEN!

Lenke til kommentar
Disse mørke dystre fyrstene som vandrer gatelangs i storbyen om nettene med trynet fult i piercing og med klær på seg fra Satans fantasiverden... idiotisk!

Das ist teh goth/emo/kvasi Dimmu Borgir peep0l. Nichts metallers, nein, nein.

\m/{o_O}\m/

Lenke til kommentar
Disse mørke dystre fyrstene som vandrer gatelangs i storbyen om nettene med trynet fult i piercing og med klær på seg fra Satans fantasiverden... idiotisk!

Emo/Goth :yes:

Har sansen for de jeg, alltid like morsomme å gjøre narr av. Gleder meg til neste Black Metal-konsert. Da blir det rosa piquet. :)

Lenke til kommentar

Nei.

Hører på utrolig mye forskjellig selv, og mye av det veldig mange andre hater (les dance, etc.). Jeg bryr meg ikke om hva andre hører på, så lenge jeg egentlig ikke får det trykket nedover hodet over tid. Jeg spiller heller aldri så høyt med hodetelefoner at andre blir sjenert av det, fordi jeg vet at veldig mange misliker det jeg hører på...

Omtenksomme Fredrik. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...