TAAB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Mener at ikke folk som hører på det samme er bedre enn andre, men anter at jeg lettere kan finne tonen med en som jeg deler mye av musikksmaken. Samme går for interesser, og den slags generelt. Like barn leker best... Det er vel sånn jeg tenker og. Jeg tar meg ofte i og spørre mennesker jeg akkurat har blitt kjent med om hvilket forhold de har til musikk. Det er ikke så nøye hva folk hører på, men jeg finner nok lettere tonen med en som er genuint opptatt av musikk. Musikk er hobbyen min, og folk med like hobbyer er vel alltid litt opptatt av hverandre? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvis folk har en låt jeg misliker som ringetone (Crazy Frog), så synes jeg ikke bare de er dumme, men også at de ikke fortjener livets rett. Om folk ikke liker det samme som meg er greit, har de et forhold til musikk som TAAB nevner så kan en få nye impulser, og det er jo bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja, jeg er nok det. Men, musikksmak er kun en promille av det som definerer hvordan en person er. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvis folk har dårlig musikksmak er jeg snar til å si fra. Synes ikke det gjør meg til musikkrasist, for jeg bruker jo ofte å lede folka med dårlig musikksmak inn på den gyldne vei Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg er vel delvis det. Iallefall når musikken min blir angrepet av andre først. Nå skal det allikevel sies at jeg hører på fryktelig mye rart. Overrasker meg selv innimellom. Her går det i alt fra Prodigy og Röyksopp innom Rammstein og RHCP til Dr. Dre og Common. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei. Syns folk skal få høre på akkurat det de har lyst til. Er det noe av det verste jeg vet er det mennesker som skal fortelle andre hva som er rett og galt når det gjelder musikk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei. Syns folk skal få høre på akkurat det de har lyst til. Er det noe av det verste jeg vet er det mennesker som skal fortelle andre hva som er rett og galt når det gjelder musikk. Please. Setter du på "Akon - Lonely" på anlegget mitt så bærer det rett ut! ^^ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Selv hører jeg på veldig mye forskjellig. Men, jeg takler ikke musikk som kun består av vanlige trommer, gitar og bass. Blir forferdelig kjedelig og jeg kan ikke fatte at noen mennesker får angst når de ser en synth. Misliker VELDIG mennesker som påstår at elektronisk musikk ikke er "ekte" musikk. Disse menneskene takler jeg bare ikke, så hvis det gjør meg til "musikkrasist" så er jeg nok det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei. Syns folk skal få høre på akkurat det de har lyst til. Er det noe av det verste jeg vet er det mennesker som skal fortelle andre hva som er rett og galt når det gjelder musikk. Please. Setter du på "Akon - Lonely" på anlegget mitt så bærer det rett ut! ^^ slapp av. du har den ikke en gang... "loooonley, i'm so lonley" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 OT: skulle hatt originalversjonen av den sangen (den fra Team America..) :/ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bryr meg fint lite. Jeg hører på den musikken jeg vil, og bryr meg fint lite om andre hører på noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg liker ikke mennesker som låser seg fast til en sjanger, og dømmer andre utifra musikksmaken. Jeg hører på alt mulig og er åpen for det meste. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja.. Men det er forskjell mellom å knegge litt inni seg enn å klikke totalt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg liker ikke mennesker som låser seg fast til en sjanger, og dømmer andre utifra musikksmaken. Jeg hører på alt mulig og er åpen for det meste. Ok, siden du er så openminded så anbefaler jeg bandet Nasum. De er anerkjent som en av de beste innenfor sjangeren sin. Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hører på det meste. Alt fra System of a down til Smashing Pumpkins til Pearl Jam til Jimi Hendrix til Technical Itch til Deep Dish til Coldplay til Øystein Sunde .. ja, etc etc. men hvis noen prøver å sette på musikk ala DJ Mango, Dina eller Rosa Helikopter eller lignende hjemme hos meg, så blir det fort bytta ut! Kommer kansje med en små frekk kommentar også.. Ellers er jeg snill og grei Endret 2. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 er ikke musikkrasist, bare rasebevisst.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg liker ikke mennesker som låser seg fast til en sjanger, og dømmer andre utifra musikksmaken. Jeg hører på alt mulig og er åpen for det meste. Ok, siden du er så openminded så anbefaler jeg bandet Nasum. De er anerkjent som en av de beste innenfor sjangeren sin. Haha, for ikke snakke om Necrotic Disgorgement og Anaal Nathrakh. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er vel delvis det. Iallefall når musikken min blir angrepet av andre først. What he said. Er blitt rasist mot en enkelt musikkrase. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg liker så meget.. så kan ikke kalle meg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå