Gå til innhold

komme til 60 uten AH. mulig?

Anbefalte innlegg

Eller så kan vi kanskje nevne noen alternativer som ikke krever å gjøre mange MC runs eller PvP'e 24/7? :)

Mens det andre eksempelet bare krevde at du hadde hundrevis av gull liggende?

Våpen med 15%+ dropchance i MC ser ikke jeg på som noe "umulighet" å få tak i.

Hm? Jeg skrev

Koster kanskje en 700g mindre enn krol på AH. Hmmm, 700g spart eller 1% crit? Jeg fikk min for 70g.

Altså rundt en 100g pluss minus.

Mass of McGowan er en mace som ofte blir svært undervurdert og om du er heldig kan det godt hende at du får den for rundt en 100g. 100g er en større mulighet enn 15% chance in MC, er ikke alle som har kommet seg til MC enda vet du :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det gebyrer i AH, eller får jeg pengene igjen når auksjonen er ferdig? Det er jo det et depositum er..

Såfremt man får solgt:)

Min lock har omtrent aldri kjøpt noe på AH, men jeg sjekket alltid etter artig "of the Eagle" (som er warlocks beste venn) i tilfelle det var noe billig og bedre. Man kan jo være ganske så uheldig med drops og rolls.

Til mage'n jeg leveler nå har jeg wasta masse spenn på da warlocken har epic mount og gjør MC, Ony og snart BWL og ikke har spes. bruk penger lenger, er jo bare runecloth jeg trenger så og si. Jeg har fint gear så jeg sponser mage'n med prima utstyr annenhvert level :p Såsant det ikke er overpris da.. 2g for warlocken kan jeg farme på 20minutter uansett.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Penger kommer og går. Det er gjerne bedre drops tilgjengelig, både før og etter du blir 60, men utover å kjøpe mount er det jo stort sett AH og reparasjoner du har å bruke dem på. Som warlock får du mounten på 40 gratis, og epic mount billigere (en del jobb også riktignok), så du burde ha råd til å svi av litt på AH når du ser noe fristende også. Du finner praktisk talt ingenting der som er bedre enn hva dropper i Molten Core eller Blackwing Lair, men det er jo ikke alltid man har tålmodighet til å vente i det vide og det brede heller.

Staff of Dominance >> Glowing Brightwood Staff forresten, tror det har droppa 6 stykk for oss (SoD altså) på 10-12 turer i Molten Core.

Lenke til kommentar

|du mister 1/3 av depositumet uansett om noen kjøper det.

Kjøper ingen det mister du alt

grunnen til at du mister 1/3 er at det ikke er verre enn å lage en alt character som du sender penger til å kjøpe itemet hvis ingen andre kjøper det.

Lenke til kommentar
|du mister 1/3 av depositumet uansett om noen kjøper det.

Kjøper ingen det mister du alt

grunnen til at du mister 1/3 er at det ikke er verre enn å lage en alt character som du sender penger til å kjøpe itemet hvis ingen andre kjøper det.

Prøvd å by på dine egne auksjoner før? Funker dårlig... :D

Lenke til kommentar

-Du kan ikke by på auksjoner startet av characters på din konto

-Når du starter en auksjon må du betale et depositum, dette får du igjen om du får solgt itemen.

-Om du får solgt itemen må du betale en avgift, tror det er 5%.

-Alle depositum og avgifter er MYE høyere i gadgetzan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...