N* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 tenkte å starte en ny warlock. men denne gangen vil jeg prøve å ikke kjøpe noe på AH. jeg har sløst bort så utrolig mye penger der med min paladin, bare for å være best for lvlen. men det trengs jo egentlig ikke, eller? og når jeg er warlock har jeg vel ikke bruk for epic våpen? med min paladin har jeg kjøpt tre epic våpen for over 700g. og nå bruker jeg selvfølgelig ingen av de. i tillegg kjøpte jeg ny armor hver gang jeg gikk opp lvl, det er jo bare dumt! (men morro) så, blir det vanskelig å komme til lvl60 uten AH? klarer jeg meg solo? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Det skal ikke være noe som helst problem, så lenge du drar til instances nå og da. Med warrioren min kjøpte jeg bare småsaker på AH. Brukte maks 10g før level 40, og kanskje 20g etter. (Potions, leather balls og sånt, altså) Endret 2. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dette er fullt mulig, men i noen professions må du kansje ty til AH noen ganger om du mangler trade goods. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg har kommet meg til lvl 45 (eller var det 48?) før jeg slutta.. Brukte ikke ett øre på AH utenom gebyrer for å legge ut items...(spillte ikke mye PVP da...) Vil anta at det går fint til 60 også... Endret 2. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det har veldig mye å si på hvilken klasse man spiller, melee-klasser er mer avhengige av utstyr enn andre klasser. Har en kompis som spiller Warrior nå, og han sa det var en verden av forskjell å få top-notch gear fra det å bare ha "vanlig" stæsj. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Jeg vil heller si at det er meningsløst å bruke penger på AH _etter_ lvl 60 da du da kan farme bop items i diverse instances som er (som regel) bedre enn de du kan kjøpe på AH. Tror det er mest nyttig å bruke penger på AH mellom 40-60. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Jeg vil heller si at det er meningsløst å bruke penger på AH _etter_ lvl 60 da du da kan farme bop items i diverse instances som er (som regel) bedre enn de du kan kjøpe på AH. Tror det er mest nyttig å bruke penger på AH mellom 40-60. Ganske enig der. Jeg tror jeg ikke har kjøpt en eneste item på AH etter lvl 60 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Jeg vil heller si at det er meningsløst å bruke penger på AH _etter_ lvl 60 da du da kan farme bop items i diverse instances som er (som regel) bedre enn de du kan kjøpe på AH. Tror det er mest nyttig å bruke penger på AH mellom 40-60. Hva med gode end-game epics som Glowing Brightwood Staff og Krol Blade f.eks? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Jeg vil heller si at det er meningsløst å bruke penger på AH _etter_ lvl 60 da du da kan farme bop items i diverse instances som er (som regel) bedre enn de du kan kjøpe på AH. Tror det er mest nyttig å bruke penger på AH mellom 40-60. Hva med gode end-game epics som Glowing Brightwood Staff og Krol Blade f.eks? Jepp, Glowing Brightwood staff må alle prester skaffe seg for å banke roguer (huska å manaburne shamanen). That's assuming han ikke har stunlock build. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det har veldig mye å si på hvilken klasse man spiller, melee-klasser er mer avhengige av utstyr enn andre klasser. Har en kompis som spiller Warrior nå, og han sa det var en verden av forskjell å få top-notch gear fra det å bare ha "vanlig" stæsj. enig, burde kanskje nevnt at jeg spillte prest..er ikke langt nær så avhengig av items som Warrior f.ek.s.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Jeg vil heller si at det er meningsløst å bruke penger på AH _etter_ lvl 60 da du da kan farme bop items i diverse instances som er (som regel) bedre enn de du kan kjøpe på AH. Tror det er mest nyttig å bruke penger på AH mellom 40-60. Hva med gode end-game epics som Glowing Brightwood Staff og Krol Blade f.eks? Jepp, Glowing Brightwood staff må alle prester skaffe seg for å banke roguer (huska å manaburne shamanen). That's assuming han ikke har stunlock build. He cant even outdamage my renew Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hva med gode end-game epics som Glowing Brightwood Staff og Krol Blade f.eks? Går an å farme noenlunde like gode (eller bedre) items i MC, DM, BRS osv... World drop epics vil uansett alltid være ettertraktet, ellers ville det vært ubrukelig å ha de som world drop. noen alternativer til de to nevnte våpen: Sverd: High Warlord's Blade Brutality Blade Stav: Staff of Dominance Amberseal Keeper Trindlehaven Staff Sier ikke at de ikke er gode, men det finnes andre måter å få tak i gode slike våpen på enn å kjøpe de fra AH eller være heldig. Endret 2. august 2005 av SBS Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sverd: High Warlord's Blade Brutality Blade Eller så kan vi kanskje nevne noen alternativer som ikke krever å gjøre mange MC runs eller PvP'e 24/7? Dal'Rend's Sacred Charge er et veldig godt alternativ til Krol, og er bedre enn krol om du går for settet (spørs jo selvfølgelig litt på hvilken off hand du har fra før da) Mass of McGowan er også et godt alternativ, mangler +1% crit, men koster kanskje en 700g mindre enn krol på AH. Hmmm, 700g spart eller 1% crit? Jeg fikk min for 70g. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Eller så kan vi kanskje nevne noen alternativer som ikke krever å gjøre mange MC runs eller PvP'e 24/7? Mens det andre eksempelet bare krevde at du hadde hundrevis av gull liggende? Våpen med 15%+ dropchance i MC ser ikke jeg på som noe "umulighet" å få tak i. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bruke penger på AH før du blir lvl. 60 er meningsløst, du får nesten alltid bedre i instances... Jeg vil heller si at det er meningsløst å bruke penger på AH _etter_ lvl 60 da du da kan farme bop items i diverse instances som er (som regel) bedre enn de du kan kjøpe på AH. Tror det er mest nyttig å bruke penger på AH mellom 40-60. Hva med gode end-game epics som Glowing Brightwood Staff og Krol Blade f.eks? Jepp, Glowing Brightwood staff må alle prester skaffe seg for å banke roguer (huska å manaburne shamanen). That's assuming han ikke har stunlock build. He cant even outdamage my renew "And there I am like beating this rogue down with like my Glowing Brightwood Staff, and i feel kinda sorry for him 'cause he's such a newb" Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 jeg kjøper aldri noe på AH, og som en warlock trenger du iaf ikke ettersom du ikke trenger et barskt melee våpen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ingen vits i å kjøpe noe som helst gear på AH. finner bedre i instances uansett. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det gebyrer i AH, eller får jeg pengene igjen når auksjonen er ferdig? Det er jo det et depositum er.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Depositumet får du tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå