Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei. Det er ikke så fryktelig mye mer å si en topic. Jeg har alltid bare koblet den opp og wola. Men ikke dennegangen. jeg kobler den in i hk, og ikke et lydkort. prøvd å finne fram i kontrollpanelet, men jeg er ikke så veldig erfaren :S Jeg har fått et nytt hk, men lastet ned lyd driverene til det, og tenkte det skulle fungere da. Ikke vet jeg Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 først av alt...Det er vel mer eller mindre umulig å putte en kabel inn i et hovedkort som du sier...da har du heller et innebygd lydkort sjekk i kontrollpanelet etter "lyder og lydenheter" der må du bare sjekke på ting om de står på dempet...det skal da ikke gjøre... Så der det står "enhetsvolum" der skal mikrofon være haket av... Eller så kan du sjekke på "enhetsbehandling"(høyre mueknapp på min datamsikn, egenskaper, maskinvare og enhetsbehandleing... Der kan du rett og slett sjekke på lyd, video og bilde(eller noe sånt) å sjekke om allt er ok Sist men ikke minst...sjekk kablene dine... Er de plugget rett inn, skikkelig inn etc. Jeg har skrevet etter win xp. Så hvis du har win xp skal det gå greit og forstå det jeg skrev forhåpentligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 alt funker nå..hadde bare kryssa av noen boxer feil... det er lydkort i HK...det var det jeg mente..og ikke et annet lydkort Moderator kan stenge denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå