MaxCPU Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Skal kjøpe meg en ny pc nå og prøver å få det så billig som mulig. Ser at prisforskjellene på brennere er ganske store nå og lurer på om det egentlig er verdt å legge nesten det dobbelte i en Plextor brenner?! Plextor 40x koster ca. 1100,- En Aopen 32x eller hva det var for noe koster 600,- på PSData.no. Eller feks. Asus 32x til 666,- på Komplett.no At de er litt tregere har ikke mye å si... Hvordan er støynivået på disse i forhold? For å ikke snakke om kvalitet!? Greit, greit, Plextor er nok best, men får jeg noe som ikke er så langt unna og sparer 500kr. gjør jeg det! Noen som har noen tips å komme med? Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei, To make a long story short: http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10033 Har den. LOVE IT. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 databutikken.com eller itbutikken.no (en webshop i danmark) har Lite-On 40X til 550 NOK Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Har hørt mye fint om lite-on brennere. Ville gått for en 40x hos databutikken eller itbutikken. itbutikken er billigst. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Dæven, det var ikke noen gal pris. Og mange gode anbefalinger også. Selv sliter jeg med min gamle Sony 4x4x24x. Altfor treg, men det verste er at den ikke støtte noe som helst overburn. Dette er veldig kjipt! *vudere å kjøpe ny* Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 16:42, smetho skrev:Dæven, det var ikke noen gal pris. Og mange gode anbefalinger også. Selv sliter jeg med min gamle Sony 4x4x24x. Altfor treg, men det verste er at den ikke støtte noe som helst overburn. Dette er veldig kjipt! *vudere å kjøpe ny* Hei, LiteON har best støtte for overburn. 99min. faktisk. Staljin Lenke til kommentar
Champ Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 har en Aopen den funker som bare det og jeg har faktisk enda tilgode og feilbrenne Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 16:42, smetho skrev:Dæven, det var ikke noen gal pris. Og mange gode anbefalinger også. Selv sliter jeg med min gamle Sony 4x4x24x. Altfor treg, men det verste er at den ikke støtte noe som helst overburn. Dette er veldig kjipt! *vudere å kjøpe ny* Du finner uoffesielle firmware-patcher som fikser dette. Se Her: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware Det høre kanskje litt risky ut, og du bryter jo garantien, men jeg ville trodd at hvis det gikk gale er det ikke så mye penger ut vinudet. Jeg patchet min Sony DVD 16x (temmelig ny) i dag, og det gikk uten noen form for problemer, og nå har jeg sonefri bade i stua og på pc'en :razz: ed: rettet skriveleifer [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-08-03 17:13 ] Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Hva med støynivå folkens?? Dette er viktigere enn hastigheten... Leste HW's LG 40x test, og da var det visst noe umske lyder... Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: MaxCPU skrev (2002-08-03 23:28):Hva med støynivå folkens?? Dette er viktigere enn hastigheten... Leste HW's LG 40x test, og da var det visst noe umske lyder... Hei, Jeg kan for min del si at LiteON støyer en del, men det går fint dersom den ikke blir brukt mye som leseren fordi den (LiteON 48125W) brenner en plate i løpet av ca.3 min. Jeg brenner ikke så voldsomt mange CD plater så jeg har ikke noe imot at den støyer. For min del er brennekvaliteten den viktigste, og jeg kan ikke klage på den. Jeg ser på LiteON i CDbrenner sammenheng som på AMD i CPU sammenheng, og dvs. utrolig mye ytelse for pengene. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Anbefaler Liteon som det beste kjøp. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Og lite-on det blir.... 40x! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå