Gå til innhold

Ny cd brenner...

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny pc nå og prøver å få det så billig som mulig. Ser at prisforskjellene på brennere er ganske store nå og lurer på om det egentlig er verdt å legge nesten det dobbelte i en Plextor brenner?!

Plextor 40x koster ca. 1100,-

En Aopen 32x eller hva det var for noe koster 600,- på PSData.no.

Eller feks. Asus 32x til 666,- på Komplett.no

At de er litt tregere har ikke mye å si...

Hvordan er støynivået på disse i forhold? For å ikke snakke om kvalitet!?

Greit, greit, Plextor er nok best, men får jeg noe som ikke er så langt unna og sparer 500kr. gjør jeg det!

Noen som har noen tips å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-03 16:42, smetho skrev:

Dæven, det var ikke noen gal pris. Og mange gode anbefalinger også. Selv sliter jeg med min gamle Sony 4x4x24x. Altfor treg, men det verste er at den ikke støtte noe som helst overburn. Dette er veldig kjipt! *vudere å kjøpe ny*

Hei,

LiteON har best støtte for overburn. 99min. faktisk.

Staljin

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-03 16:42, smetho skrev:

Dæven, det var ikke noen gal pris. Og mange gode anbefalinger også. Selv sliter jeg med min gamle Sony 4x4x24x. Altfor treg, men det verste er at den ikke støtte noe som helst overburn. Dette er veldig kjipt! *vudere å kjøpe ny*

Du finner uoffesielle firmware-patcher som fikser dette. Se Her: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware

Det høre kanskje litt risky ut, og du bryter jo garantien, men jeg ville trodd at hvis det gikk gale er det ikke så mye penger ut vinudet. Jeg patchet min Sony DVD 16x (temmelig ny) i dag, og det gikk uten noen form for problemer, og nå har jeg sonefri bade i stua og på pc'en :razz:

ed: rettet skriveleifer

[ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-08-03 17:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:

MaxCPU skrev (2002-08-03 23:28):

Hva med støynivå folkens?? Dette er viktigere enn hastigheten... Leste HW's LG 40x test, og da var det visst noe umske lyder...

Hei,

Jeg kan for min del si at LiteON støyer en del, men det går fint dersom den ikke blir brukt mye som leseren fordi den (LiteON 48125W) brenner en plate i løpet av ca.3 min.

Jeg brenner ikke så voldsomt mange CD plater så jeg har ikke noe imot at den støyer. For min del er brennekvaliteten den viktigste, og jeg kan ikke klage på den.

Jeg ser på LiteON i CDbrenner sammenheng som på AMD i CPU sammenheng, og dvs. utrolig mye ytelse for pengene.

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...