CrackaBoi Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg vil gjerne fryse en frame i Premiere slik at bildet stopper og varer i flere sekunder. Hvordan gjør jeg det best? Har prøvd å kopiere en frame og paste den hundre ganger bortover, men det er meget tungvint. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Ser du spørr MYE ang premiere. Noen tips: * Bruker stikkordregisteret i Manualen * Les Manualens første kapitler * Les Hele manualen * Bruk den elektroniske manualen (vedlig grei) * Les noe som helst ang premiere....faq'er :wink: Ser ikke ut som du har lest noe som helst ang Premiere. Premeier er ikke for barn, hold deg til studio DV i så fall. ____ TV Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Dette forumet er jo til for at folk skal kunne spørre om det de lurer på. Ikke noen grunn til å kjefte på folk som bruker det. Forresten, så tror jeg det er en del folk her som ikke har manualen til Premiere (av en eller annen grunn.....:smile: ) Hvor mange har Premiere originalt her? Lenke til kommentar
tvika Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Kjefter ikke..bare trekker litt. Det er kanskje enklere å slå opp i manualen. Manualen følger med uansett (som fil) eller du kan trykke hjelp på menyen og få hele manualen elektronisk (med veldig gode søkemuligheter). Du vil da få svar på de aller fleste spm som piraten spørr om. Det er selfølgelig greit at folk spørr, men tipset mitt var at det er litt enklere å slå opp. Jeg kunne selvfølgelig slått opp og svart på de spm han lurer på og kopiert svaret, men når du først har hjelp funksjonen, hvorfor ikke bruke den... Finner du ikke løsningen i manualen (hjelp) eller du ikke forstår hva de mener så kan du prøve å få igang en diskusjon om emne. ___ TV Lenke til kommentar
denethon Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 The Pirate: Har du hjelpefilene til Premiere? Hvis ikke kan jeg sende dem til deg via e-mail. De er veldig lette å finne frem i ettersom de er i html-format med både index og søkemotor. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Ja jeg har el-manualen. Nei det går ikke raskere å slå opp der, din gjøk Lenke til kommentar
tvika Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Ehmm.. så du får raskere hjelp ved å spørre folk her enn å søke på det du lurer i manualen? hmmm.. jaja hvis du sier det så. __ TV Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Pirate: Du får ikke hjelp ved å kalle fol for gjøker. Prøv å slå opp i elekrtoniske manualen i premiere (visste ikke at den var der) Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Clip->video options->frame hold.. Sånn! Gå å lek... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå