Gå til innhold

SWAT 4 prob.


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått SWAT 4 så jeg gledet mg til å prøve.. Men når jeg går inn på spillet så kommer ikke menyen skikkeli fram, d er flimrete og dårlige farger...Akkurat som "snø" fra tv`n..

 

Jeg har 3D : NVIDIA GeForce4 TI 4800 SE

RAM: 512mb

Prossesor: 2400MHz

 

Pliz svar a :)

 

Takk fo all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør (nei, du MÅ) endre topic slik at den er litt mer beskrivende (og minimum 3 ord) hvis du ikke vil ha tråden stengt av en slem moderator. :)

 

Over til problemet. Du bør prøve å laste ned den nest-nyeste Geforce-driveren (den nyeste har noen problemer med Windows Media Player, osv).

Problemet du har nå er et veldig typisk gamle-drivere problem.

Installerer du en nyere driver skal det fungere. :)

 

Søk etter "Forceware 77.30" på Google, så tror jeg du skal finne noe.

Kan prøve å finne en link, jeg.

 

EDIT: Her kan du laste ned driveren. Bare scroll ned og trykk "I Agree".

Når du har lastet ned driveren, må du avinstallere den gamle, starte PC'en på nytt og installere den nyeste.

 

Om du har noen spørsmål angående avinstalleringen av den gamle driveren (eller noe annet) kan du bare spørre. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

@ MeTa][ic: Moderatorer er ikke slemme. Jeg selv er veldig snill og hyggelig. :yes:

 

@ Trådstarter:

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...