Tigerboy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det noen som har \ eller har peiling på Supermicro P3DM3 HK ? Har et slikt med 2 stk P3 750Mhz CPU'er på, prøver å installere Windows XP - Windows 2000 Server - Windows 2003 men den bare krasjer etter en stund uti installasjonen. Har prøvd det meste 3 forskjellige skjermkort AGP - PCI, forskjellig RAM, disker, ekstra PCI disk kontroller....... bytta rundt på CPU og det samme skjer. Tar jeg ut en av dem uansett hvilken og putter inn en motstand i den tomme slotten så fungerer det utmerket. Men putter jeg tilbake til 2 så er det heng, ikke blåskjerm men maskinen låser seg. Noen som har noen hjelpende tanker \ ord å dele med seg ? Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 PCU er foresten noe som jeg ikke har bytta enda, får prøve med det i dag Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Det var faktisk ikke værre en å klikke F5 under installasjonen av Windows (der en får F6 valget) å velge "mps multiprosessor pc" i menyen. Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tror faktisk dette er første post hvor han som lagde det var eneste som postet og selv kom med svaret... kunne bare satt opp et speil! Buffaloboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå