Joachim_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ritual Entertainment har nylig kommet med noen nye avsløringer angående den episodebaserte etterfølgeren til SiN. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 første episoden av SiN 2 (Emergence) vil bli lansert i flere varianter Lurer på kva som vil vere forskjellen på dei forskjellige variantane. Rekner med at det bare følger med litt ekstra unødvendig tull i dei dyrare variantane. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det jeg lurer på nå er hvor store hver av episodene blir, hvis 5 episoder er like langt som andre gjennomsnitts fps, blir plutslig ikke 120,- så billig lengre... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Sant (men nå sa de "godt under" 120 kr, så det betyr sannsynligvis under 100 kr). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Om de skal selge hele greia i butikken skal jeg vente helt til da. Gidder ikke å kjøpe hver jævla episode (sikkert dyrere) èn og èn, da jeg også må vente lenge før jeg får fortsatt med spillet. Dessuten synes jeg det er grådig, irriterende og idiotisk at spill som blir lansert over Steam og lastes ned derifra koster omtrent AKKURAT det samme som det koster i butikken, da man ikke får noe cover, manual eller plate. Forbanna pengegriste verden. Gjør meg vondt å tenke på det. EDIT: Hehe, tror jeg vet hvorfor Valve og Ritual er så gode venner nå plutselig. Det er vel fordi Valve ser at SIN 2 kommer til å bli veldig bra, og at de ikke lenger kan gjøre noe med det (de klarte jo å gjemme vekk 1'ern av SIN i 1998 ved å lansere HL). Derfor tenker Valve at siden SIN blir så stort denne gangen, så kan vel like så godt de også tjene litt penger på spillet! Endret 2. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Gleder meg til dette spillet men om det kommer i butikken så blir jeg nok å vente til da. Gidder ikke drive å laste ned fra steam fordi jeg da får det litt tidligere. Må nok si meg enig i MeTa][iC's utsagn ang en pengegrisk verden. Men er slik det er, desverre. Penger er alt, trenger ikke se lengre enn bort på EA. De driter i hva de gir ut, vis navnet er bra og folket kjøper så bryr de seg lite om resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg