Gå til innhold

Ritual forteller om SiN 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
første episoden av SiN 2 (Emergence) vil bli lansert i flere varianter

Lurer på kva som vil vere forskjellen på dei forskjellige variantane. Rekner med at det bare følger med litt ekstra unødvendig tull i dei dyrare variantane.

Lenke til kommentar

Om de skal selge hele greia i butikken skal jeg vente helt til da.

Gidder ikke å kjøpe hver jævla episode (sikkert dyrere) èn og èn, da jeg også må vente lenge før jeg får fortsatt med spillet.

Dessuten synes jeg det er grådig, irriterende og idiotisk at spill som blir lansert over Steam og lastes ned derifra koster omtrent AKKURAT det samme som det koster i butikken, da man ikke får noe cover, manual eller plate.

Forbanna pengegriste verden. Gjør meg vondt å tenke på det. :no:

EDIT: Hehe, tror jeg vet hvorfor Valve og Ritual er så gode venner nå plutselig.

Det er vel fordi Valve ser at SIN 2 kommer til å bli veldig bra, og at de ikke lenger kan gjøre noe med det (de klarte jo å gjemme vekk 1'ern av SIN i 1998 ved å lansere HL).

Derfor tenker Valve at siden SIN blir så stort denne gangen, så kan vel like så godt de også tjene litt penger på spillet! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette spillet men om det kommer i butikken så blir jeg nok å vente til da. Gidder ikke drive å laste ned fra steam fordi jeg da får det litt tidligere.

Må nok si meg enig i MeTa][iC's utsagn ang en pengegrisk verden. Men er slik det er, desverre. Penger er alt, trenger ikke se lengre enn bort på EA. De driter i hva de gir ut, vis navnet er bra og folket kjøper så bryr de seg lite om resten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...