escman Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei folks. Rakk ikke å poste denne før "Dell svarer" tråden ble stengt. Poster den her alikevel. -- Jeg har nå lest alle innleggene i denne saken (begynner nesten å bli uhyggelig mange). Må si at denne tråden begynte veldig bra, med en offentlig uttalelse fra DELL. Bare litt kjedelig at det virker som det er feil person fra DELL som uttaler seg. Positivt er det at noen fra DELL svarer på forumet, men hva er vitsen når personen ikke klarer å besvare noen av spørsmålene Osram søkte svar på i sin forrige tråd? Sitter nå med en følelse av han like gjerne kunne latt være å svare i utgangspunktet. Jeg hadde aldri hørt noe negativt om DELL før jeg begynte å lese på dette forumet. Kjenner selv flere som har DELL og de er veldig fornøyde. Jeg stiller ett stort spørsmålstegn ved enkelte av uttalelsene til 'biffen' og faktisk ett like stort spørsmåltegn ved at Reidar W. på en måte forsvarer 'biffen'. Må bare si meg enig i Osram sitt svar tidligere i denne tråden: ----Osram sier---- Blir jo litt overrasket over at du velger å "forstå" ihjel "Biffen" i steden for legge dere flate for den kritikken som har kommet fram her, særlig når du selv ikke vet hva som er policy. Du bør kanskje høre med noen høyere opp da siden du tydeligvis ikke kan svare på de spørsmålene som var i den opprinnnelige tråden. ------------------ Jeg synes det er litt merkelig at en person fra DELL på en måte kan forsvare uttalelsene til 'biffen'. Dette gir meg grunnlag til å tro at 'biffen' faktisk er ansatt i DELL. Selv om det er varmt, at man har tatt 60 kundesamtaler, er sliten og i tillegg får en vrien nøtt som 'divxdude' på tråden så betyr ikke det at en ansatt kan gå ut i offentlighenten og ytre at en person er uønsket som kunde. Man kan være så frustrert og irritert som man bare vil, men det må man holde for seg selv. Jeg er ansatt/vært ansatt i 4 av Norges største telekommunikasjonsselskaper og hvis jeg hadde gått offentlig ut og sagt at en kunde er uønsket så hadde jeg fått alvorlig bråk. Sånne ting er krise for ett selskap. Man må vite når man skal holde kjeft. Etter det siste svaret til Osram flyter hele tråden ut og det er ikke noe særlig mer interessant å lese. Synd er det. Det irriterer meg grenseløst at det ALLTID er noen som MÅ begynne å diskutere ANDRE ting enn det tråden er ment for. Virker som om noen MÅ poste bare for å poste... Slutt med det. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Noen som er sikker på at han er ansatt ? og ikke bare en som prøver og ødelegge for reidar w ? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Syns ikke det var så ille at Biffen sa at Divxdude var en uønsket kunde... Er bare blitt blåst kraftig opp, som så veldig mye annet... Lenke til kommentar
ray201 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei! Jeg fikk heller ikke noen mulighet til å svare før tråden ble stengt, så jeg tar meg den frihet til å gi deg et lite svar her i stedet. Jeg har nå lest alle innleggene i denne saken (begynner nesten å bli uhyggelig mange). Må si at denne tråden begynte veldig bra, med en offentlig uttalelse fra DELL. Bare litt kjedelig at det virker som det er feil person fra DELL som uttaler seg. Positivt er det at noen fra DELL svarer på forumet, men hva er vitsen når personen ikke klarer å besvare noen av spørsmålene Osram søkte svar på i sin forrige tråd? Sitter nå med en følelse av han like gjerne kunne latt være å svare i utgangspunktet. Jeg hadde aldri hørt noe negativt om DELL før jeg begynte å lese på dette forumet. Kjenner selv flere som har DELL og de er veldig fornøyde. Jeg stiller ett stort spørsmålstegn ved enkelte av uttalelsene til 'biffen' og faktisk ett like stort spørsmåltegn ved at Reidar W. på en måte forsvarer 'biffen'. Må bare si meg enig i Osram sitt svar tidligere i denne tråden: Jeg ønsker vel egentlig ikke å forsvare 'Biffen' hans uttalelser er neppe i henhold til vår policy, men her er jeg usikker på hva som står på papiret. Det jeg jeg skriver er at jeg kan forstå 'Biffen'. Vi er alle mennesker, og kan alle ha en dårlig dag. Grunnen til at jeg sier at jeg tror at 'Biffen' kan være Dell ansatt er måten han skriver sin melding på, det finnes informasjon i meldingen hans som en kunde ikke hadde visst. Altså, han har informasjon som er av intern slag, da anslår jeg at an enten har, eller jobber for oss, eller en partner. Jeg limer inn min tekst ang. biffen i tilfelle du ikke har lest den: ---------COPY---------- "Ellers så kan jeg forstå svaret til "Biffen" og jeg tror gjerne at han jobber for Dell. Det er vel ikke helt i tråd med vår policy å si at vi ikke vil ha noen som kunde, men det forekommer. For det beklager jeg... Men dere skal også huske på at de som sitter på Dell's support besvarer opptil 50-60 samtaler hver dag, i fra forskjellige brukere. Noen er avanserte brukere fra store firma med egen IT avdeling. Andre er like grønn som en vannmelom. De kan ta feil, og de er bare mennesker de som sitter på telefonen. Husk de er der for å hjelpe deg! " ------------END----------- ----Osram sier---- Blir jo litt overrasket over at du velger å "forstå" ihjel "Biffen" i steden for legge dere flate for den kritikken som har kommet fram her, særlig når du selv ikke vet hva som er policy. Du bør kanskje høre med noen høyere opp da siden du tydeligvis ikke kan svare på de spørsmålene som var i den opprinnnelige tråden. ------------------ Jeg synes det er litt merkelig at en person fra DELL på en måte kan forsvare uttalelsene til 'biffen'. Dette gir meg grunnlag til å tro at 'biffen' faktisk er ansatt i DELL. Selv om det er varmt, at man har tatt 60 kundesamtaler, er sliten og i tillegg får en vrien nøtt som 'divxdude' på tråden så betyr ikke det at en ansatt kan gå ut i offentlighenten og ytre at en person er uønsket som kunde. Man kan være så frustrert og irritert som man bare vil, men det må man holde for seg selv. Jeg skriver også i mitt første innlegg at jeg beklager uttalelsene til 'Biffen'. Desverre er det lite jeg eller noen andre på Dell kan gjør med dette, siden han er anonym. Jeg er enig i det du skriver ovenfor her, og selv om det er varmt og hunden har fått kreft, så er det ikke grunn for å si til en kunde i offentligehten at han er uønsket. Dette var en del av grunnen til at jeg startet tråden. Fint innlegg forresten! Reidar Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Når vi stenger en tråd er det fordi den skal være stengt og ikke for at en da skal starte en ny tråd om det samme. Vennligst respekter det. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Alle som har postet i denne tråden er herved utestengt i 7 dager. Utestengelsen kan takast opp med meg via e-post ([email protected]). mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg