Gå til innhold

"Homo, hetero - eller metro?"

Gjest Slettet+9817234daf

Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?  

840 stemmer

1. 1. Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?

• Heteroseksuell
      740
    • Homoseksuell
      23
    • Metroseksuell
      76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker jo sefølgelig tid på utsende, tar solarium, trener, har en bra stil (tror jeg ivertfal). Det eneste trekke jeg har som jeg synes er litt metroseksuelt er at jeg nesten shaver meg over alt, men ser på meg selv som hetroseksuel.

Lenke til kommentar

Gutter, husk på at i våre dager så trekker man damer ved å være litt metro. Jenter liker gutter som bryr seg om hvordan de tar seg ut, og hvordan andre oppfatter utseende deres. Bare husk på at det finnes en grense for hvor metro man kan være før man heller mot den "andre siden". Skulle ønske jeg var litt mer metro enn jeg er. =)

Lenke til kommentar
Gutter, husk på at i våre dager så trekker man damer ved å være litt metro. Jenter liker gutter som bryr seg om hvordan de tar seg ut, og hvordan andre oppfatter utseende deres. Bare husk på at det finnes en grense for hvor metro man kan være før man heller mot den "andre siden". Skulle ønske jeg var litt mer metro enn jeg er. =)

7995464[/snapback]

Stor forskjell på å bry seg om utseendet sitt å være metro mener nå jeg. Kanskje du ønsker du var litt mer renslig? :p

Lenke til kommentar
Bruker jo sefølgelig tid på utsende, tar solarium, trener, har en bra stil (tror jeg ivertfal). Det eneste trekke jeg har som jeg synes er litt metroseksuelt er at jeg nesten shaver meg over alt, men ser på meg selv som hetroseksuel.

7952854[/snapback]

du er meteroseksuell du :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...