Gå til innhold

"Homo, hetero - eller metro?"

Gjest Slettet+9817234daf

Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?  

840 stemmer

1. 1. Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?

• Heteroseksuell
      740
    • Homoseksuell
      23
    • Metroseksuell
      76

Anbefalte innlegg

Da kan de holde det for seg selv. Åh, vent, Du faller i din egen grav, også kalt ytringsfrihet. Så bare skriv det du vil.

Det betyr også at jeg kan gjøre det.

Da bruker jeg min ytringsfrihet til å si at dine foreldre, familie, venner og annet har gjort en dårlig jobb med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kan de holde det for seg selv. Åh, vent, Du faller i din egen grav, også kalt ytringsfrihet. Så bare skriv det du vil.

Det betyr også at jeg kan gjøre det.

Hvorfor kan ikke heller du holde homofobien for deg selv? Du faller litt i din egen grav her, altså. Man mister ikke yttringsfrihet av å være homofil. ;)

Lenke til kommentar

Bruker krem når huden sprekker, kjøper Axe`n på kiwi og klær kjøpes når de gamle går istykker stort sett. Får meg bare ikke til å bruke penger på klær, kremer o.l når det er så utrolig mange fete gadgets der ute som jeg trenger så utrolig mye mer *kremt*

Uansett må folk få lov til å bruke pengene sine på det de synes er viktig for dem. For meg er det gadgets all the way, montro om det er derfor jeg er singel fremdeles :hmm:

Lenke til kommentar
Bruker krem når huden sprekker, kjøper Axe`n på kiwi og klær kjøpes når de gamle går istykker stort sett. Får meg bare ikke til å bruke penger på klær, kremer o.l når det er så utrolig mange fete gadgets der ute som jeg trenger så utrolig mye mer *kremt*

Uansett må folk få lov til å bruke pengene sine på det de synes er viktig for dem. For meg er det gadgets all the way, montro om det er derfor jeg er singel fremdeles :hmm:

Du har da bladene dine? :p

Lenke til kommentar
Etter at mamma innstilte utbetalinger til "personlig pleie", har det gått opp for meg hvor mye det faktisk går med.

Den siste måneden har jeg trengt ny peeling, ny rensegele og fuktighetskrem, pluss shampoo og balsam. Vel, jeg kjøpte ihvertfall overnevnte.

Hudprodukter kjøper jeg fra det amerikanske merket Clinique.

Peeling: 185

Rensegele: 195

Fuktighetsloition: 320

Shampoo og balsam for blondt hår: 100.

Totalt: 700.

Og nå ser jeg at Post-shave-healeren også går mot slutten. Det koster å være metro, det koster å ta vare på huden!

Fixed :)

Jeg er definitv ikke metro nei :!: . Bruker aldri noen sånne fancy få-barnerompe-krem hudprodukt greier. Jeg bruker håndkrem noen få ganger når jeg har blodige never(de blir så tørre at de sprekker og blør :p ). Hater å kjøpe klær også :hrm:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hetero?  hva ellers? :dontgetit:

5341246[/snapback]

Hva ellers... Tips: Se øverst på siden så ser du alternativene til Hetero ;)

PS. Er det ikke en feilstavelse i tittelen på tråden? Heter det ikke Hetro med èn "e" og ikke to?

5341334[/snapback]

Nei, og én skrives for øvrig slik.

/\

______ |

Lenke til kommentar

Er nokk relativt hetro, bryr meg om utseendet men er vell få ting jeg gir meg mer fan i her i verden en hvor myk huden min er og om jeg har rene porer eller ikke... Den dagen jeg går og kjøper en ansiktskrem til meg selv er den dagen jeg vil dø...

Er ikke homofob, folk må gjerne pule hverandre i ræva bare de ikke plager meg med det...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva har egentlig hvor mye penger man bruker på utseende og livsstil med seksualitet å gjøre?

5432899[/snapback]

Metroseksuelle fremhever seksualiteten sin ved hjelp av sminke osv?

Eller noe i den dur :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...