InsertNumLock Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skulle gjerne fått navnet på noen gode asiatiske filmer. Bidrar selv med -Salinui chueok Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Før ekspertene på asiatisk film kommer sniker jeg inn noen titler som jeg liker: Wo hu cang long (2000) Ying Xiong (2002) Ôdishon (1999) Zatôichi Ellers liker jeg de første filmene til Chow Yun-Fat og det jeg har sett av mesteren Takashi Miike Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 kule Chow Yun Fat filmer Lo foo chut gang(tiger on the beat) Yinghung boon sik(a better tomorrow) Ying hong boon sik II( a better tomorrow 2) Du shen( god of gamblers) Die xue shuang xiong(the killer) Lashou shentan(Hard Boiled) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tasogare Seibei Samurai Trilogy Boksuneun naui geot Joint Security Area Oldboy Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Filmer av Akira Kurosawa er trygge å anbefale, selv om de syv samuraier kan være vel lang. Edit: tillegg: I tillegg er det mange asiatiske innslag på denne listen: The SFAM Top 50 Countdown - Cyberpunk Movies Endret 2. august 2005 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Sånn i farten: Versus (2000) Ôdishon (1999) Dead or Alive: Hanzaisha (1999) Dead or Alive 2: Tôbôsha (2000) "Tajuu jinkaku tantei saiko - Amamiya Kazuhiko no kikan" (2000) Mini-serie Bizita Q (2001) Koroshiya 1 (2001) Jitsuroku Andô Noboru kyôdô-den: Rekka (2002) Gokudô kyôfu dai-gekijô: Gozu (2003) Zebraman (2004) Oldboy (2003) Musa (2001) Bichunmoo (2000) Chingoo (2001) Za ginipiggu: Akuma no jikken (1985) Hotaru No Haka (1988) Gongdong gyeongbi guyeok JSA (2000) Gokudô sengokushi: Fudô (1996) Lai wong (1991) Die xue shuang xiong (1989) Yinghung boon sik (1986) Zong heng si hai (1991) Lashou shentan (1992) Shogun Assassin (1980) Tasogare Seibei (2002) Og ja, jeg elsker Miike. Endret 2. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dark Water må sees (Ikke sikker på originaltittelen her). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dark Water må sees (Ikke sikker på originaltittelen her). Antar du prater om Honogurai mizu no soko kara (2002) som forøvrig er en tidvis MEGET creepy film. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sjekk ut "Kung fu Hustle". Du kommer garantert til å digge den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sjekk ut "Kung fu Hustle". Du kommer garantert til å digge den. Synes faktisk at Shaolin Soccer og The King of Comedy var bedre. Stephen Chow er fantastisk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 The King of Comedy har jeg ikke sett, men Shaolin Soccer var fet nok. Likte dog Kung Fu Hustle bedre. Stephen Chow er genial, ja. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Japan: Blue Spring Violent Cop Boiling Point A Scene at the Sea Sonatine Getting Any? Kids Return Brother Agitator Ley Lines Rainy Dog Battle Royale Suicide Circle Ringu Ju-On: The Curse Ju-On: The Grudge Shark Skin Man and Peach Hip Girl Shall We Dance? Swing Girls Electric Dragon 80.000 V Japan - kampsport: Lady Snowblood Azumi Lone Wolf and Cub: Sword of Vengeance Lone Wolf and Cub: Baby Cart at the River Styx Lone Wolf and Cub: Baby Cart to Hades Lone Wolf and Cub: In Peril Zatoichi at the Blood Fest Zatoichi and the Chess Expert Zatoichi's Vengeance Zatoichi Meets the One Armed Swordsman The Tale of Zatoichi Zatoichi's Revenge The Street Fighter Return of the Street Fighter Shogun's Ninja Japan - Anime: Princess Mononoke Lupin III: Castle of Cagliostro Nausicaä of the Valley of the Winds Castle in the Sky My Neighbor Totoro Kiki's Delivery Service Porco Rosso Spirited Away Akira Ghost in the Shell Ghost in the Shell 2: Innocence Ninja Scroll Whisper of the Heart Kina: Bullet in the Head City on Fire Prison on Fire Infernal Affairs The Eye Kina - kampsport: The Tai-Chi Master The Shaolin Temple Swordsman II Once Upon a Time in China Once Upon a Time in China II Fong Sai-Yuk Fong Sai-Yuk II Fist of Legend Iron Monkey Drunken Master Drunken Master II Dragons Forever Project A Project A II Police Story Police Story II Police Story 3 Miracle Duell to the Death Kina - Shaw Brothers 36th Chamber of Shaolin Return to the 36th Chamber Disciples of the 36th Chamber Eight Diagram Pole Fighter Dirty Ho Executioners of Shaolin Clan of the White Lotus Heroes of the East Shaolin Mantis Five Deadly Venoms Crippled Avengers Annet: Ong-Bak Prøvd å holde meg unna filmer som allerede er sagt. Hyggelig å se at Memories of Murder var nevnt, trodde ikke det ville skje Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 'Tokyo Story' eller Tokyo Monogatari tror jeg er den fineste filmen jeg noen sinne har sett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eg må få pokker meg til å se en av disse asiatiske filmene som dere ser. Ble kjent med en som er fanatisk etter asiatiske filmer og snakket om det hele tiden. Eneste asiatiske filmene eg har sett er faktisk akira og kung fu hustle. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du har hvert fall kommet til riktig sted Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Litt anime: Vampire Hunter D (1985) Vampire Hunter D: Bloodlust (2000) Tetsuwan Birdy (1996) The Cockpit (1994) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Batoru rowaiaru (2000) eller mer kjent som: Battle Royale Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dark Water må sees (Ikke sikker på originaltittelen her). Antar du prater om Honogurai mizu no soko kara (2002) som forøvrig er en tidvis MEGET creepy film. Det er nok den ja. Temmelig skummel. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 All about Lily chou chou Alt av Wong Kar Wai ( http://www.imdb.com/name/nm0939182/ ) dangan runner tokyo drifter Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) De fleste gode jeg vet om er allerede nevnt tidligere, så for å unngå repetering nevner jeg to jeg ikke kan se er postet enda: Chong qing sen lin (Chungking Express) Ruang rak noi nid mahasan (Last Life In The Universe) Endret 8. august 2005 av ZybiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå