Mauro Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er dette tastaturet bra? Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard Er det bra å spille med osv ? Og Icemat Black 2nd Edition Musmatte i Sort Glass. Funker den bra til Razer DB ? Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei, Ultra X flat tastaturet er det beste jeg noen gang har brukt, fungerer veldig bra til alt for meg i allefall, så det anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Hei, Ultra X flat tastaturet er det beste jeg noen gang har brukt, fungerer veldig bra til alt for meg i allefall, så det anbefales på det sterkeste. Flott å høre! Har just bestilt ett! Men er det sant at det "klikker" veldig når man skriver ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Stilte samme spørsmål for ikke så mange dager tilbake, ble dårlig respons, men endte opp til slutt med Zboard som tastatur og Qpad som musematte(den største typen) Og er kjempe fornøyd så langt, tastaturet er mye deiligere å skrive på enn det forrige Dell tastaturet jeg hadde, og musematten er mye større og gjør musa mer presis enn den gamle lille funcen min, det er værtfall min mening Edit: Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard anngående det tastaturet vet ikke om det akkurat er det beste til spilling mener å tru at jeg har hørt det omvendte... men nå skal ikke jeg si noe sikkert, vurderte tastaturet en stund selv, også gikk jeg over på Bzerk sitt men fant ut at det ikke kan holde mer enn 3 taster nede om gangen før det begynner å pipe og da endte jeg til slutt om med Zboard som jeg har nå og angrer ikke et sekund, er kansje litt dyerer tastatur, men det er verdt vært øre. Kjøpte det på digital impuls for 300 kr et eller annet, husker ikke nøyaktig. Endret 2. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har et Logitech ultraX, og de små klapprelydene er slik som hos bærbare maskiner, dog hos dem som har skikkelige tastaturer, som HP og Acer. Så det er ikke noe problem, hadde det vært d, hadde det vært takeoff ut av ruta her! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ultra X er helt fint å spille på. Når det gjelder musematte, er jeg selv utrolig fornøyd med Icemat 2econd Ed. Den funker bra til Razer og. Lykke til Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Tusen takk for alle svarene! Gleder meg! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Er dette tastaturet bra? Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard Er det bra å spille med osv ? Kansje du kan gi meg linken??? Edit: JEg fant linken til tastaturet....Det ser jo bra ut. Endret 3. august 2005 av play`ern Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Qpad er også et fortreffelig valg ja. bruker den sammen med en Logitech MX518. Helt glimmrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå