Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med avspilling av filmer

Anbefalte innlegg

Problemet er rett og slett at når jeg prøver å spille av en film(snutt), enten fra cd eller lastet ned fra nett, i Windows Media Player, Fryser musen med jevne intervaller og alt går fryktelig tregt. Eneste kur er å restarte pc'en.

For et par dager siden formaterte jeg hardisken og installerte windows på nytt i håp om å løse floken, det hjalp ikke, problemet var vedvarende. Det gjelder altså kun videoer, lydfiler fungerer helt fint, så jeg prøvde å installere diverse codecs men heller ikke dette hjalp. Problemet oppsto for ca en mnds tid siden, jeg er ikke helt sikker men det var deromkring jeg gikk til anskaffelse av et nytt skjermkort av typen G-Force 5700. Kan dette ha noe med saken å gjøre ? Isåfall hva kan jeg gjøre ? Hjelp !

AMD Athlon 2200 +

512 mb RAM

G-Force 5700

ABIT KD7-RAID

EMU 0404

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde dette nå men uten hell... Samme problemet enda. Forsvant uansett ikke alle eldre drivere etc når jeg formaterte harddisken ?? Jeg har nå lagt merke til enda et merkelig problem; når jeg rebooter pc'en forsvinner CD-Rom'en fra "Devices with removable storage" under "My computer". Eneste måten å få den fram på igjen er å kjøre en "Add Hardware Wizard", straks den er i gang med å lete dukker CD-Rom'en opp !? Kan dette ha noe sammenheng med overnevnte problem ? Noen som har opplevd det samme ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...