IdLeR_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Har hatt en god del problemer med ustabil strøm i leiligheten. Dette kan muligens være en årsak til at jeg har hatt mye crash og lite stabile maskiner. Har to maskiner gående for øyeblikket. En med 580w strømforsyning og en med 550w. Har kikket litt rundt og ser at prisforskjellen på strømrensere og overspenningsvern er veldig forskjellige. Lurer på hvor mye jeg burde legge ut på dette, ønsker en rimelig men ok løsning. kurs 1: pc 580w, steroanlegg 2x30w output, zalman resorator1 (vannkjøling), Skjerm 19" CRT, ekstern hdd, 3 lamper, dsl-modem og router. kurs 2: pc 550w, tv, tv-antenne, skjerm 17" CRT, creative megaworks 5.1, 9 halogenspotter, 1 lampe, kjøleskap m/frys, 2 panelovner om vinteren begge 16A automatsikring Endret 2. august 2005 av LT^ Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Har nå kjøpt meg to overspenningsvern med emi filter og nettverksbeskyttelse. Har ikke hatt crash på noen av maskinene siden .. fantastisk ! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) anbefale å kjøpe en ups også, i tilfelle strømmen skulle være helt fraværende ellers må eg bare si at mine erfaringer er de samme. før eg kjøpte overspenningsvern/filter var maskinen svært ustabil. data var altfor ofte korrupt, cd-brenning ødela ofte platene og generelt mye problemer. som totalt forsvant etter å ha kjøpt vern til 250kr,- disse beskytter nok ikke mot kraftig lyn(de er jordet) men det hjelper uansett... Endret 7. august 2005 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå