gamerman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hei Jeg har nå mer en 95 % oppfylt innbox ( forbauset hvor lite den kan lagre ) Er det mulig å gjøre slikt at den lagrer på Flash Kortet ( altså Memory Douèn 60 mb kortet ) ? Endret 2. august 2005 av gamerman Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har du lyst til å nevne hvilken mobil du har? Det hjelper. Flytter denne til Åpen diskusjon om mobil, da jeg ikke ser den har noe med programvare, firmware eller lignende. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har en SE K750i Beklager at jeg ikke nevnte det Lenke til kommentar
espengun Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har nå mer en 95 % oppfylt innbox Hvor finner man ut hvor stor del av minnet man bruker? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har nå mer en 95 % oppfylt innbox Hvor finner man ut hvor stor del av minnet man bruker? Skal lese litt på SE sine hjemmesider , men det hadde vært fint om jeg kunne få vite om det var mulig å lagre på minnekortet...... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 bump http://www.zedge.no/phpbb/viewtopic.php?p=150489 Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Utifra hva som (ikke) kommer frem i denne tråden, samt tråden du linker til i ditt forige innlegg er det vel fristende å tro at mobilen ikke kan lagre meldinger på minnekortet. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 K750 har plass til 200 sms. Ikke mulig å lagre på minnekortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå