Mott Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei tittelen sier det meste hvordan bruker man vått slipepapir?? Trenger hjelp Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du dupper det i vann å sliper, thats it. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Våtslipepapir, dette brukes som xanth0s sier. Men hør med dem du kjøpte det av, og spør om vanntemperatur har noe å si for hvordan "kvaliteten" vil bli. Siste arkene jeg kjøpte hos et bilverksted, anbefalte lunket vann for å få finest resultat, og dette sto til og med på pakningen. Men skal du ha det virkelig fint, ha litt olje på dær du skal pusse, da blir det meget bra resultat! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 bruk masse vatten, det jeg syns er best er å bruke en svamp som jeg har pussepappiret på. Husk bruk masse vatten, det er ikke noe å spare på! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) bruk masse vatten, det jeg syns er best er å bruke en svamp som jeg har pussepappiret på. Husk bruk masse vatten, det er ikke noe å spare på! Enig med det å bruke svamp når man skal ha gode resultater, men husk å ha på mer vann etterhvert + følg med om du får noe skitt under, da kan man få riper som ikke er så fine. Endret 2. august 2005 av k_drey Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dypp slipepapiret i vann med jevne mellomrom. Da for du renset det for støv og fuktet det i samme operasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå