Gå til innhold

Surround

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å få meg et surround-anlegg nå. Har fra før av Flatpanel fra Trust, men det suger max! (ikke kjøp det folkz) Har sett på Creatives FPS 1600 til 500, som jeg vet leverer greit nok iallefall (har hørt på det). Jeg lurer på om andre merker som labtec osv også leverer bra? Har ikke lyst til å gå på samme smellen som med trust, men det er vel vanskelig da forsåvidt.. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FPS 1600 er helt greit, men satelittene er vel kantete og kroppsløse for min smak. Subben er ikke blant de fasteste heller.

Hvis du legger i litt mer penger, får du bedre lyd, men de slår nok de flatpanelene du har nå.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg velger Logitech sitt sett. Jeg skal nemlig ha en brenner også, og det er ikke så billig hos komplett som hos ps, selv om ps ikke har 5100 som du anbefalte lars. Så imidlertid at en annen anbefalte logitech sitt sett under et annet emne litt lenger nede, og dessuten fikk de relativt god omtale i itavisen. Abit blir for dyrt, så hvilket sett du mente (1400,- + hos komplett..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...