DE1 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Heisann! Jeg trenger to filmsnutter: - En der Drillo er kjempe glad, rett og slett helt fra seg.. - Og en der Drillo er sabla sint! Noen som har det? Må ha filmen ferdig til helgen som kommer så dette er egentlig en hastesak! På forhånd takk for innlegg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Om det er en filmsnutt av Nils Arne Eggen eller Drillo blir egentlig det samme, like artig å se på hver gang..:!: Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Heisann! Jeg trenger to filmsnutter: - En der Drillo er kjempe glad, rett og slett helt fra seg.. - Og en der Drillo er sabla sint! Noen som har det? Må ha filmen ferdig til helgen som kommer så dette er egentlig en hastesak! På forhånd takk for innlegg... Har du noengang sett Drillo hoppende glad da?? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ja, det har jeg! Noen som finner noe klipp? Lenke til kommentar
Kenny-boy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 fotball vm 98 norge vs brasil han ekke akkurat hoppende glad, men glad nok! også ser det litt teit ut med han semb som gnir drillo på brystet (hørtes gay ut men).... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Like glad i Rotterdam i 92-93 etter 0-0 mot Holland. Men NRK har vel rettighetene, derfor kan du vel ikke drive å fikse og trikse med slikt....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå