mirene Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei. Jeg har et problem som har oppstått med skjermkortet. Jeg har et Radeon X800XT skjermkort. Problemet er at Windows plutselig "Fryser",så blir skjermen svart. Derretter må jeg restarte Windows Dette er et problem som har oppstått i det sisste.Kortet har jeg hatt i 3 måneder. Jeg tengte først at det kunne være et virus.Men etter en grundig sjekk har jeg funnet dette. I Windows "hendelseslog" så får jeg denne meldingen under "system" : "ati2mtag"..."invalid parameters" Regner med at det er noe her som er feilen. Noen som kan forklare hva problemet er ? Regner med at flere en meg har oppleved dette problemet. Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har du forsøkt å fjerne driveren og innstallere en ny? Lenke til kommentar
mirene Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ja,men det skjer fremdeles. Er dette noe som ingen anndre har opplevd ? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja,men det skjer fremdeles.Er dette noe som ingen anndre har opplevd ? Det finner jo endel treff om dette på google. Her f.eks: http://www.file.net/process/ati2mtag.sys.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå