Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Filmer du ler skikkelig av da du er overtøtt MÅ postes her! Jeg begynner med et par: Robin Hood Helter i Strømpebukser! Mannen Med den Nakne pistol! MAFIA! Beverly Hills Ninja! Spy Hard Flere? EDIT: la til linker på filmene! Endret 2. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det meste av Steve Oedekerk faller vel under "overtrøtt humor komedier". Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) En film som er dårli men morsom noen plasser er: Kung pow Liker ikke den filmen , er litt for dårlig Endret 3. august 2005 av Zecko Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kung Pow er mesterlig. Ikke veit jeg om det var tilfeldig eller ikke, men det er Steve Oedekerk som har regissert Kung Pow. I tillegg spiller han hovedrollen i filmen, og har stemmen til alle de andre karakterene. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 En film som er dårli men morsom noen plasser er:Kung pow Liker ikke den filmen , er litt for dårlig Den er en komedie utenom det vanlige, du kan ikke dømme den på den måten du nå dømmer den. Den er jo helt genial! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg syntes ikke scary movie 2 var noe særlig.... Den var for ekkel. Men enern og toern derimot Så en film her om dagen, Miss Cast Away. Det må være den filmen som klarer å pariodere flest filmer på kortest mulig tid tror jeg. Var helt SYKT hvor mange filmer den klarte å pariodere. Så den sammens med en kammerat i natt. En skikkelig perle om man liker filmer type Hot Shots og Spy Hard Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dude where's my car? Har sikkert sett den 100 ganger. Like morsom HVER gang! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dude where's my car? Har sikkert sett den 100 ganger. Like morsom HVER gang! Enig med du! Bra se-på-søndag-film... Hadde ikke tort å hadd denne i dvd-hylla da... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Big trouble in little china Anbefales! :!: Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Skaffa nettopp Terkel i Knibe (på dansk da). Overtrøtthumor Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Armageddon - får krampelatter hver gang Ben Affleck skal prøve å spille seriøs, eller når de skal prøve å forklare noe som helst med faglig tyngde. Trenger ikke være trøtt en gang Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kung Pow er mesterlig. Ikke veit jeg om det var tilfeldig eller ikke, men det er Steve Oedekerk som har regissert Kung Pow. I tillegg spiller han hovedrollen i filmen, og har stemmen til alle de andre karakterene. filmen er utrolig dårlig. noen artige scener men resten er bare "waste" av tid Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Naked Gun filmene Ace Ventura filmene Scary Movie filmene Spy Hard Gudene må være gale filmene Alle disse filmene får meg liggende på gulvet etter en stund :!: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Kan noen finne et Norsk nettsted man får kjøpt filmen "Kung Pow" ? Væær så snill! må ha den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjøp den på Play.com vel? Du kjem under 200-grensa. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Man har jo alltids filmer som: - 2001: A Space Travesty (2000) - Wrongfully Acused (1998) - Spy Hard (1996) - The Naked Gun: From the Files of Police Squad! (1988) - The Naked Gun 2½: The Smell of Fear (1991) - Naked Gun 33 1/3: The Final Insult (1994) Leslie Nielsen er kongen. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Half Baked. Dodgeball kan vel klassifiseres som en komedie man ler mer av jo trøttere man er også... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Big trouble in little china Anbefales! :!: den der er jo kvalitet! Og LarsP: Thumb Wars er jo genial Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Man har jo alltids filmer som: - 2001: A Space Travesty (2000) - Wrongfully Acused (1998) - Spy Hard (1996) - The Naked Gun: From the Files of Police Squad! (1988) - The Naked Gun 2½: The Smell of Fear (1991) - Naked Gun 33 1/3: The Final Insult (1994) Leslie Nielsen er kongen. Sant som du sier. Men hvordan er egentlig 2001: A Space Travesty (2000) og Wrongfully Acused (1998). Har aldri sett de, men ettersom jeg er en Leslie Nielsen fan, må jo dette være et catch! Eller hur...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå