tacomodo Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som vet hvor lang tid det tar å kjøre dit, og om det er vanskelig å finne? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) visste ikke at de hadde en butikk en gang jeg! Vi holder til i Sarpsborg, Østfold og er et Internett basert firma som har fokusert på kvalitetsprodukter innenfor produktkategoriene vifter, CPU-kjølere, kabinetter, strømforsyninger samt støydempende produkter til PC. sikker på at de har en butikk i Oslo a? fant ingen adresse Endret 2. august 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) De holder til i Sarpsborg, 10 minutter fra huset mitt De har egentlig ikke en butikk, men de har et lager med hentemuligheter. Vil tippe det tar 1 time og et kvarter fra Oslo. Den er ikke så fryktelig vanskelig å finne, ettersom det ligger rett ved E6. Det gjelder bare å ta av i rett tid. Skal prøve å forklare: Når du nærmer deg Sarpsborg (det er sikkert skiltet), følger du nøye med til du kommer til Quality Hotel. Der skal du ta av, og kjøre over E6. ( Andre siden av veien for Quality). Følg så denne veien i 1 minutt, titt til venstre, og du ser en stooor, gammel, hvit fabrikk. Det er der de holder til. Post- og besøksadresse: Microplex Norge AS Trøskenveien 36 1708 Sarpsborg Vi tar selvsagt mer enn gjerne imot besøk av kunder som ønsker å hente varene hos oss fremfor å få dem tilsendt via posten. Våre åpningstider for kundemottak er fra 10.00 - 14.00, men vi gjør oppmerksom på at vi ikke har produkter i utstilling og ikke har anledning til å demonstrere eller vise fram produkter uten at dette avtales på forhånd. Ved henting av varer direkte fra vårt lager har vi dessverre kun mulighet for å ta imot kontant betaling. Endret 2. august 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jeg fant, jeg fant! Takk for svar Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 PS! Bare husk at det er kontant betaling, ikke kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå