*Tronaldo* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei. Jeg savner *sårt* at man ser hele overskriften på forumpostene på hw.no sin hovedside. Det var slik før den siste endringen kom og nå står det lissom bare: "Jeg har probl......" Jeg navigerer som regel ut fra denne lista med de nyeste postene og synes det er dumt at man ikke lenger ser den fulle overskriften. Kan dere fikse dette? *Tronaldo* Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Er det virkelig ingen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 QUOTE (*Tronaldo* @ 03/08/2005 : 15:50) Er det virkelig ingen som har noen synspunkter? Er enig med deg at det blir bortkastet å i det hele tatt ha en slik liste når man bare ser kvarte teksten. Ser jo at det hadde vært god plass til å bruke to linjer akkurat som i "Siste fra Bruktmarkedet" nedenfor. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er bare å holde musen over teksten, så får du frem hele innholdet, men skal forøvrig se om det ikke teksten kan bli litt lengre. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 QUOTE (Ueland @ 05/08/2005 : 20:09) Det er bare å holde musen over teksten, så får du frem hele innholdet, men skal forøvrig se om det ikke teksten kan bli litt lengre. Hvis ordet "det" skal bort fra den setningen kan du lese denne, hvis ikke skjønner jeg ikke hva du mener.... Jeg tror at du trygt kan dra inn lengden på boksene som er til forumbeskrivelsene 1 liten centimeter. Vi får håpe at det ikke får noen dumme ulemper med seg. (For eksempel at man må scrolle mye mer.( Ikke det at jeg sliter med dårlig kondis altså! )) TSP Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 QUOTE (Ueland @ 05/08/2005 : 19:09) Det er bare å holde musen over teksten, så får du frem hele innholdet, men skal forøvrig se om det ikke teksten kan bli litt lengre. Bra! Vet at man kan holde musa over, men blir gal av ikke å ha full oversikt lissom. Hvis du skjønner hva jeg mener. Gi lyd da når dere bestemmer dere hva dere vil gjøre. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg