Pysj Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Mobil gambling tar av Hvis du er glad i å spille poker, tilbyr Betsson nå en egen pokerklient til mobiltelefon. Markedet for mobil gambling er spådd en enorm vekst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Når du starter klienten, må du taste inn en egen PIN-kode. Dette for å sikre at uvedkommende skal begynne å spille på din mobiltelefon og dermed ruinere deg. Høres ikke trygt ut, når det faktisk sikrer uvedkommende å komme inn på kontoen din. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Når du starter klienten, må du taste inn en egen PIN-kode. Dette for å sikre at uvedkommende skal begynne å spille på din mobiltelefon og dermed ruinere deg. Høres ikke trygt ut, når det faktisk sikrer uvedkommende å komme inn på kontoen din. Haha Nå er det ordnet, takk for tipset. Og du har forsåvidt rett. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Haha! :!: Da taster jeg heller inn PUK-koden, så er jeg 100% garantert ruinering Men, men Dumt at de prøver å utnytte folk så ekstremt Greit med hestegambling og lotto og sånn, men å tilby folk muligheten til selvruinering på mobiltelefon synes jeg er dårlig gjort Betsson tenker mer på penger enn hvor de får pengene fra Dessverre er det det som er bissniss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg