John-Arne Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har begynt på HTPC'en min som skal bli stilren & pen. Har surfa litt rundt men finner ingen vifter med rund innfesting. Disse skal plasseres i hvert "tårn"...2 blåser inn og 2 ut. Størrelse bør ikke være over 60mm. Alternativt setter jeg vanlige vifter lenger ned inn mot HK og HDD. Dette er sånn circa hvordan det blir. Lett blanding av materialer da jeg har tenkt å vise dere forskjellig utstyr man kan bruke utenom Dremel og stikksag. Jeg har tilgang på absolutt alt av verktøymaskiner Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Disse skal plasseres i hvert "tårn"...2 blåser inn og 2 ut.Størrelse bør ikke være over 60mm. damn, sa du støymaskin? Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Disse skal plasseres i hvert "tårn"...2 blåser inn og 2 ut.Størrelse bør ikke være over 60mm. damn, sa du støymaskin? Hvorfor skulle det bli støymaskin? Trenger jo ikke kjøre disse på full pupp. Kassa blir forholdshvis liten m MiniITX kort og ekstern PSU. HDD og DVD i bunn. Har også andre alternativer ang vifter....i bunn elns. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Klipp av motorfestet så kan du tilpasse som du vil Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Klipp av motorfestet så kan du tilpasse som du vil Takk for tipset....tenkte at det var noe ferdig å få kjøpt men er jo greit å modde også. Tok meg derfor en tur ut i "ressurs containeren" og fant disse. Ypperlig størrelse! Passer fint i ett 50mm rør. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dette virker spenstig! Ser ut som du har ganske god teknisk kunskap i tilleg, så jeg vil bare ønske deg lykke til! Jeg skal følge med på denne her! Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 :!: fyr på! altid kos med en ny mod! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det blir jo ganske fett da. har du 4 sånne vifter da?. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tegningen så litt fancy ut. Lykke til ! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dette kan bli meget spennende! Morsom idè! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det ser jo ut som en 40kg classe forsterker. Mod ivei kamerat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå