Gå til innhold

Hvilken musematte til Razer DB?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig sverger til fUnc 1030, men kan også anbefale IceMat. Jeg har ikke prøvd ExactMat fra razer, så denne vet jeg ingenting om. Hvis du vil ha IceMat anbefaler jeg å se etter den første utgaven, om denne er å oppdrive, da det er samme matte som 2nd edition, bare mindre. Dersom du har litt liten plass på pulten, kan fort 2nd edition bli litt stor, mener jeg. 2nd edition finnes dog i flere farger.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Kjøp exactmat fra Razer,,knallbra..bruker min MX518 p den,,helt nydelig i bruk...OG DEN BRÅKER IKKE!!!

Noen som er plaget med en musematte som BRÅKER :ermm:

Helt klart..testa diverse icemats...fy f og de bråker ...hører det når du beveger hånda og musa over matta..lager lyd,og det liker vi IKKE!!

Lenke til kommentar

Jeg har QPAD XXXL. Jeg hadde en razer DB for litt siden, og jeg prøvde den på sikkert 10 forskjellige matter (icemat, steelpad, func, X-Ray o.l) og den ENESTE som gjorde samme susen som qpad var Steelpad QcK :thumbup:

 

Jeg mener at tøymatter som qpad og steelpad qck gir akkurat perfekt friksjon mellom mus og musematte.

 

Husk, dette er min personlige mening, ikke en fasit :tease:

 

.Kristian

Lenke til kommentar

altså...jeg ser mange anbefaler Qpad her...jeg har ingen erfaring i det heletatt, og dere tror sikkert jeg er en dust som tror han vet noe, men når det gjelder lys og slikt(fysikk) kan jeg faktisk noe. det jeg er litt skeptisk til er at Qpad sitt "kule" bilde har for mange farger og for mye variasjon. det medfører at lyset blir reflektert i forskjellig styrke etter hvor på musmatta du er, og det er vel kanskje ikke optimalt. men for all del. den er sikkert bra, jeg tror ikke dere lyger elns, men jeg er bare usikker på at den virkelig er så bra som dere sier. jeg har selv en musmatte med bilde på, og det er ikke en "super-gaming"-matte, så den er nok uansett dårligere enn qpad, men jeg merker forskjell når jeg kommer på forskjellige plasser på matten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...