Egilegil Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Cpuen min (xp1800) er 74 grader når jeg spiller og 69 til vanlig. Trenger jeg en ny vifte eller er dette ikke noe problem?? Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 hvis du vil at CPU'en skal vare, synes jeg at du bør investere i en ny vifte umiddelbart. Selv tempen er "bare" 74 for en AMD, vil dette drepe din CPU'e levetid betraktlig. Mitt råd er å kjøpe ny kjøler/vifte .) Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har en GlacialTech Igloo 2310 som går på ca 3000 omdreininger, den lager ikke mye lyd da. Kan noen gi meg noen gode vifteråd, jeg gidder ikke å ruinere meg og ikke gidder jeg å stresse med noe vanngreier heller Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 13:25, Egilegil skrev:Jeg har en GlacialTech Igloo 2310 som går på ca 3000 omdreininger, den lager ikke mye lyd da. Kan noen gi meg noen gode vifteråd, jeg gidder ikke å ruinere meg og ikke gidder jeg å stresse med noe vanngreier heller Silent Viking hos http://www.microplex.no Meget bra og veldig stillegående vifte (21dB). Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Støyen er egentlig ikke så viktig, det viktige er at den får temperaturen ned på et akseptabelt nivå Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvis støy ikke er veldig viktig synes jeg du skal gå for GlobalWIN TAK68. Den har 2 vifter på 36,8 dB, og er godkjent for Athlon XP 2100+. Min CPU ligger med kabinettet åpent på 37 grader idle, og kommer ikke over 41 grader på full load. Litt høyere med kabinettet igjen, da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå