supersnickers Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Og da mener jeg OK. Den skal ikke brukes til avanserte ting, men til enkel tekstbehandling, surfing og dvd-titting på lange togturer....Er den verdt 5.500 spenn liksom? Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Velkommen til forumet! Det er en helt ok maskin til de som ikke har behov for så lang batterilevetid eller noe særlig ytelse... For 5500,- er det helt greit! Jeg ville derimot heller spart opp penger til en centrino basert maskin uansett! Er verdt de ekstra kronene! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Velkommen til forumet! Det er en helt ok maskin til de som ikke har behov for så lang batterilevetid eller noe særlig ytelse... For 5500,- er det helt greit! Jeg ville derimot heller spart opp penger til en centrino basert maskin uansett! Er verdt de ekstra kronene! der må jeg si meg enig. på grunnlag av at du skall se på dvd filmer. du får bedre batterikapasitet med en bærbar du legger litt mere penger i, sjøl har jeg en 2304 som er elendig på batteritiden egner seg bare til tekst og nettsurfing over fast linje. Lenke til kommentar
supersnickers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Takker for svar! Hva om jeg går et trinn opp, til en Acer Aspire 3002LMi? (Mobile AMD, Sempron 2800+ Prosessor 1,6 GHz med 256 KB Cache Minne) Og hva betyr egentlig en "centrino basert maskin"? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takker for svar! Hva om jeg går et trinn opp, til en Acer Aspire 3002LMi? (Mobile AMD, Sempron 2800+ Prosessor 1,6 GHz med 256 KB Cache Minne) Og hva betyr egentlig en "centrino basert maskin"? nei det er amd Lenke til kommentar
supersnickers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Takker for svar! Hva om jeg går et trinn opp, til en Acer Aspire 3002LMi? (Mobile AMD, Sempron 2800+ Prosessor 1,6 GHz med 256 KB Cache Minne) Og hva betyr egentlig en "centrino basert maskin"? nei det er amd Jaha? Og det betyr.... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Takker for svar! Hva om jeg går et trinn opp, til en Acer Aspire 3002LMi? (Mobile AMD, Sempron 2800+ Prosessor 1,6 GHz med 256 KB Cache Minne) Og hva betyr egentlig en "centrino basert maskin"? nei det er amd Jaha? Og det betyr.... centrio er intel baser og er et eget system og amd er et anet. biligste acer jeg fant med centri system jeg fant på mpx hvar denne. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52745 Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Takker for svar! Hva om jeg går et trinn opp, til en Acer Aspire 3002LMi? (Mobile AMD, Sempron 2800+ Prosessor 1,6 GHz med 256 KB Cache Minne) Og hva betyr egentlig en "centrino basert maskin"? nei det er amd Litt mere utfyllende er jo greit... Amd maskiner bruker generelt mere strøm enn Intel baserte maskiner... Centrino er en teknologi platform fra Intel, som fokuserer på lavt strømforbruk! TravelMate 3210WXMi er f.eks en centrino basert maskin. Edit: Den 4151 er en meget god maskin til den prisen! Endret 2. august 2005 av GA Lenke til kommentar
supersnickers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Takker for svar! Hva om jeg går et trinn opp, til en Acer Aspire 3002LMi? (Mobile AMD, Sempron 2800+ Prosessor 1,6 GHz med 256 KB Cache Minne) Og hva betyr egentlig en "centrino basert maskin"? nei det er amd Litt mere utfyllende er jo greit... Amd maskiner bruker generelt mere strøm enn Intel baserte maskiner... Centrino er en teknologi platform fra Intel, som fokuserer på lavt strømforbruk! TravelMate 3210WXMi er f.eks en centrino basert maskin. Edit: Den 4151 er en meget god maskin til den prisen! Thanks again. Den 4151-maskinen kan jeg få kjøpt til 7995,- ser det ut som....Spørsmålet er bare om jeg har behov for det...Har jo en stasjonær som jeg bruker til alt av musikk og spill og sånt, så dette er mest for bruk til filmtitting og enkle ting ettersom jeg reiser en del med tog og buss. Sånn ca hvor lang tid varer batteriet på den billigste? Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 2312LCi får du ca 1 og en halv time på, hvis du ikke bruker DVD-ROMen. 4151 får du ca 3 og en halv time på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå