Kenny Bones Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hurra! Nye screens! Men denne gangen er det concept art! Nice! http://www.theelderscrolls.com/art/obliv_conceptart.htm Edit: http://www.theelderscrolls.com/images/art/..._concept08B.jpg Edit2: Sjekk ut dette da! http://img51.imageshack.us/img51/5433/copycat9rh.jpg Sjekk likheten! Spesielt på hodet. Det er prikk likt. Bethesda har fått masse pryl for dette! Spesielt fra hardcore fans på rpgcodex og likens på elderscrolls-forumet. Endret 9. november 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Likt hva? Har bethesda bøffet concept art? Øh. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Ja. Det til venstre er concept art fra Bethesda. Det andre bildet er tatt fra en bok eller noe sånt. Uansett så er det IKKE samme person bak. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 so? Gjør meg ingenting det der. Kunne like gjerne ha bøffa hele TES konseptet for min del. Nyter bare det de kommer opp med jeg. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Niiice... Pleier ikke å bry meg så mye med concept art, men dette var jo riktig pent! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg mener også at det ikke er noen big deal, det er jo fantasy det er snakk om og det er jo dømt til å være likheter osv uansett. Selv om hodet på akkurat de tegningene er prikk like, det er det jo bare konsept-bilder. Men de er utrolig fine å se på! Definitivt de beste concept art bildene jeg har sett noen gang! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 . Dette er grunn nok til å kjøpe en 360 spør du meg. Hadde egentlig tenkt å vente til PS3 4862123[/snapback] Hvorfor Xboks? Dette kommer jo til PC også, eller har du for dårlig/ ikke Pc? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gleder meg som en unge. Noen som vet noe om lanserinsdato for PC-versjonen? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gleder meg som en unge. Noen som vet noe om lanserinsdato for PC-versjonen? 5131155[/snapback] Samme her, dette blir (neste) årets spill! Lanseringsdatoen ble akkurat forsinket, nå er det ventet i 1.kvartal av 2006. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 *sikle på den daedric armouren* Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Kan noen gi meg en link til de nye TES IV oblivion Xbox 360 screensa i god oppløsning og fri for logoer av feks: gamespy, gamespot osv? Jeg vil gjerne laste dem ned og legge de som skjermbeskytter Jeg vil spes ha bildene av den stemningsfulle skogen med et tårn og bildet med den steinen/bautaen med en lysende inskripsjon på. De er så fine. Endret 11. november 2005 av Gammelsko Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 www.theelderscrolls.com er jo et fint sted å begynne! Du vet det sikkert! Men nå har det jo kommet oppdateringer også! Codex og greier! Og ny informasjon om rasene osv. Pluss tegninger tegnet spesielt for den updaten, så det er ikke concept art. Bare så dere vet det liksom. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Informasjon om rasene? Hvor? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Informasjon om rasene? Hvor? 5173005[/snapback] Her http://www.theelderscrolls.com/codex/races_map.htm Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Virkelig fin update! Mye fin informasjon. Legg også merke til G.R.E.E.N.E.M.P.E.R.O.R http://www.theelderscrolls.com/codex/ficti...arxes_book1.htm Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Legg også merke til G.R.E.E.N.E.M.P.E.R.O.R 5173409[/snapback] Høh? Hvor? Hva? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Legg også merke til G.R.E.E.N.E.M.P.E.R.O.R 5173409[/snapback] Høh? Hvor? Hva? 5174725[/snapback] The Mysterium Xarxes - Book One Første bokstav i hvert avsnitt utgjør GREENEMPEROR. Første ord i hvert avsnitt utgjør følgende: Greetings Reader Enter Every Night Enter My Palace Endlessly Roaring Offering Red-drink. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Første bokstav i hvert avsnitt utgjør GREENEMPEROR. Første ord i hvert avsnitt utgjør følgende: Greetings Reader Enter Every Night Enter My Palace Endlessly Roaring Offering Red-drink. 5175037[/snapback] Tøft... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Men hva i sv***e betyr det? Jeg tror ikke det betyr ordrett en grønn emperor. Sikkert noe med at sønnen skal overta og han er "green", altså nybegynner. ?? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Eh, nei. Tviler på det. *Yay, bra måte å poste den 1000. tråden. Jipppi* Endret 20. november 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå