Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion

Anbefalte innlegg

Synes det var stor variasjon i grafisk kvalitet på disse bildene. Noen ser bra ut, mens andre er elendige. Bildene er visstnok tatt fra en PC med følgende specs: P4 3.6 2GB RAM GF6800 256 MB, og med alle grafiske in-game slidere på max.

Imidlertid var dette en halvgammel beta og antall slidere var begrenset til 3, så det er nok en langt i fra ferdig versjon av spillet bildene er hentet fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig at det var veldig varierende kvalitet på screensa, men uansett så kan sikkert ikke screens gjøre rettferdighet til det ferdige produktet når det blir kjørt realtime på enten Xbox360 eller PC...

Har forsåvidt forhåndsbestillt Xbox360, TES4 - Oblivion og PGR3 til release så får håpe at det funker bra og ikke skuffer...

Endret av PuppetMastern
Lenke til kommentar

Må bare slenge meg på bølgen og si at dette spillet ser fantastisk ut!

Skal nok bestille dette til 360, da PC'en min vil slite vettet av seg, og pluss det at 360 versjonen er anbefalt :)

Skulle ønske jeg hadde en HD TV med støtte for 1080i DPI... da tror jeg nok dette spillet ville sett ekstremt pent ut! Bare tenk på den oppløsningen!

Lenke til kommentar

Angående de russiske bildene har en admin på Elder Scrolls-forumet uttalt følgende:

FYI:

Screenshots posted on the Russian site are completely, 100% illegal.

Noe som igjen betyr at man kan betvile seriøsiteten til dette russiske nettstedet, og dermed også bildenes legitimitet, spesielt sett i sammenheng med hvilken build bildene skal ha vært hentet fra og hvilket system det skal ha blitt kjørt på.

Lenke til kommentar

Ny uttalelse angående de russiske bildene:

In the past couple days, an unfinished build of Oblivion was leaked to a Russian gaming site. You may have seen screenshots and information about this build online. The site in question was not authorized in any way to post the information that it did. The build in question was not in any way intended to be used for the purposes of demoing the game.

The screenshots that got posted clearly show that the game was not properly configured by whoever was playing. The ini file alone contains over 300 settings that can be used to customize the visuals and performance of the game, and we tweak and test and change these settings daily. Because the build they are using was not one that we locked away for the specific purposes of demonstration, the likelyhood that any number of those options are incorrectly configured is very high. This can result in any manner of aberrant behavior from the game including improper visuals and reduced performance.

The upshot is that we feel the quality of the screenshots released is very far from the final game. This combined with the fact that the they are completely unauthorized by anyone representing Bethesda to publish screenshots or info means that we have to shut down threads relating to this leak.

Hopefully soon, as we get closer to release, you will see legit sites posting previews based on actual preview builds of the final game.

Lenke til kommentar

Er en stor fan av Elderscrollsserien, og har gledet meg til oblivion helt siden jeg fant en bok bortgjemt i Morrowind som het "The gates of evil shall open", som fortalte om nok en fange som skulle endre skjebnen til menneskene, nå i hovedstaden i Tamriel. Og angående screenshottene, ser det veldig lovende ut, selv med en uferdig build.

Lenke til kommentar

Jeg lurer bare på hvordan i all verden disse russerne har fått tak i denne builden av spillet!? AG.ru må jo ha fulltidshackere ansatt, kun for å stjele til seg noe å skrive om. :hmm:

Jeg vil ikke bli forbauset om denne versjonen av spillet snart havner i hendene til enhver som laster ned warez. Kanskje de er ute etter å skape et nytt tilfelle av Half-Life 2 syndromet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Flott! De så virkelig forferdelig ut! Helt skandale denne lekasjen og setter bare kjepper i hjulene på Bethesda som strever med å få ferdig et utmerket spill. Om de russiske hackerne har nå skapt en HL2-situasjon så shame on them! :realmad:

5015438[/snapback]

synes ikke de så ille ut jeg.faktisk.

Lenke til kommentar
Er en stor fan av Elderscrollsserien, og har gledet meg til oblivion helt siden jeg fant en bok bortgjemt i Morrowind som het "The gates of evil shall open", som fortalte om nok en fange som skulle endre skjebnen til menneskene, nå i hovedstaden i Tamriel. Og angående screenshottene, ser det veldig lovende ut, selv med en uferdig build.

5015207[/snapback]

Jupp, karakteren man spiller i Tribunal starter jo faktisk kjedereaksjonen som til slutter ender i å åpne Oblivion, ved å stjele ringen som gjør det mulig, fra den udøde kongen Barilzar's krypt. :D

Torasa Aram, Curator of the Mournhold Museum of Artifacts:

The Mazed Band may actually be no more than a legend, though there is no doubt of Barilzar's existence, or his power. It has been said that the Mazed Band was able to open rifts in time and space...that it could even open the gates of Oblivion. It's been said that it would take one of divine birth to wield the ring. Some speculate that that was how Barilzar himself met his end. Of course, this is all conjecture. No one really knows what happened to the man or the Band. All of that was lost centuries ago.

Lenke til kommentar
synes ikke de så ille ut jeg.faktisk.

5015871[/snapback]

Tuller du? De så jo forferdelig ut! Urk! Masse ting som manglet som fullverdige teksturer. Vegger osv så veldig flat ut når det egentlig er parallax mapping på såsi alt.

Dessuten var teksturene av veldig lav kvalitet.

5018375[/snapback]

hmm. Kanskje jeg ikke så nøye etter. håper det blir bedre enn det der ja!

Lenke til kommentar

Den videoen var aldri offisielt lakt ut, men lekket. Så den er fyfy fra Bethesda sin side. (Ikke at jeg bryr meg da..)

Men hvorfor skal de jobbe med å gi ut masse info når de heller kan jobbe med å gjøre spillet bedre.

Hvis de gir ut info så er det helt sikkert noen som ikke kommer til å like det de ser og så taper Bethesda kunder på det. Ser jo hvordan folk whiner om "dårlige" screenshots (de er "dårlige" fordi spillet ikke var ferdig når de ble tatt osv.) på de offisielle elderscrolls forumene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...