Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion

Anbefalte innlegg

Dette ser så fantastisk ut at den nesten får en gammel gamer til å felle en tåre. Hadde vært interessant å se noen videoklipp i HQ for å se hvordan ting ser ut i bevegelse. Disse bildene gjør jo at forventingene til dette overgår absolutt alt jeg har sett av tidligere spill.

Dette er grunn nok til å kjøpe en 360 spør du meg. Hadde egentlig tenkt å vente til PS3 kom (for å spille neste GTA) men nå blir jeg jaggu nødt til å kjøpe begge.

Noen som vet noe om det er en stor fordel med harddisk versjonen av 360 til dette spilllet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært interessant å se noen videoklipp i HQ for å se hvordan ting ser ut i bevegelse.

Den offisielle traileren til Oblivion finner du her (i HD-kvalitet)

Noen som vet noe om det er en stor fordel med harddisk versjonen av 360 til dette spilllet?

Ifølge diskusjonene på de offisielle forumene er man ikke helt sikker, men de fleste tror at den eneste forskjellen vil være at man vil ha raskere lastetider hvis man har harddisk.

Lenke til kommentar

Gamer.no skrev nylig en artikkel hvor utviklere, blant annet fra Bethesda, snakker om harddisk på Xbox 360. Les den her.

Senere fortalte markedssjef Pete Hines at det er snakk om raskere lastetider og generelt bedre ytelse, men at Bethesda fortsatt ikke er hundre prosent sikker på hvor mye forskjell det er snakk om.
Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Dumme Microsoft! Hadde de bare hatt minst 20 gig på core-versjonen og den skikkelige med minst 120 gb hadde det vært så mye enklere! Da hadde sikkert Oblivion blitt et bedre spill også ettersom utviklerne hadde sluppet å tenke på om alle har harddisk eller ikke. Dumme Microsoft som driter seg ut fordi de vil tjene mere penger.. :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fine screens raziel :dribble: . Det bildet med han som har helt gull-lignende armor, er det Dwemer? Så jo sinnsykt stilig ut ;)

Takk takk! Jo det er nok Dwemer ja. Det som er litt interessant er det at i Morrowind så fantes det egentlig ikke ordentlig Dwemer armor. Det var bare deler som robotene hadde samlet sammen som fungerte som armor. Det er dette som egentlig er Dwemer armor! Ser skikkelig stilig ut!

Lenke til kommentar

Mr Smiley Face Dude fra Bethesda har kommentert vannet og det er slik at vann i virkeligheten ikke reflekterer lys når man ser det fra den vinkelen som på bildet. Derfor viser ikke vannet på bildet refleksjon logisk nok.

Husk også at dette spillet støtter natur og væreffekter, derfor kan vind osv påvirke hvordan vannet ser ut. Vannet er gjennomsiktig og minst like bra som HL2 om ikke bedre. Så ikke bekymre dere! :thumbup:

Lenke til kommentar
Mr Smiley Face Dude fra Bethesda har kommentert vannet og det er slik at vann i virkeligheten ikke reflekterer lys når man ser det fra den vinkelen som på bildet. Derfor viser ikke vannet på bildet refleksjon logisk nok.

Dette forstod jeg ikke. Dersom vi snakker om bildet over med broen, blir vel sollyset reflektert fra vannet?

Skulle vi tenke oss et tilfelle der sollyset ikke blir reflektert av vann, må det være når solen står i senit med speilblank overflate.

Lenke til kommentar

Dette forstod jeg ikke. Dersom vi snakker om bildet over med broen, blir vel sollyset reflektert fra vannet?

Skulle vi tenke oss et tilfelle der sollyset ikke blir reflektert av vann, må det være når solen står i senit med speilblank overflate.

Han snakket kanskje om landskapet...?

Lenke til kommentar

Yes! Landskapet ja! Legg merke til at vannet ser veldig mørkt ut. Men helt ved kanten nermest spilleren ser dere faktisk gjennom vannet og i bunnen. Vi ser også at bunnen er ruglete så det er litt vanskelig å se.

Edit: Eller er det jeg som ser feil? :hmm: Så netopp på vannet og det kan være bare ruglete vann..

Uansett, Pixel Shaders RULEZ!! OMG CHECK OUT D 1337 WATORZ!!1 :p

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Dette er helt klart spillet jeg ser mest frem til. MW var en genistrek uten like, og jeg både håper og forventer at Oblivion lever opp til og forhåpentligvis overgår MW. Håper bare at spillet har like rikt innhold som forgjengeren, og ikke bare er en stripped-down versjon av MW med fancy grafikk.

Edit. Med tanke på det siste bekymrer det meg litt at de fleste bilder viser ganske så tomme landskap..men sikkert bare fordi det er grafikken som er beste "lokkemat" når det gjelder å spre bildene til flest folk..

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...