Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion

Anbefalte innlegg

Sånn, har justert litt her og der, de fleste bildene ser bedre ut nå. Er det forresten noen som vet om det er muligheter i CS2 for å gjøre enkelte deler av et bilde lysere? Skulle ha gjort det bildet med spøkelset litt lysere på høyresiden.

Fint om jeg får noen tilbakemeldinger ang. farger o.l.

Er litt fersk på CS2 foreløpig :innocent:

Raziel: Tror ikke det er så mye håp ang. skarphet på bildene, ser ikke ut som kilden din har en helt "up2date" scanner, er litt blurrete++ (kan godt være feil innstillinger for den del, mistenker at dpi er satt litt for lavt ved innskanning) .

argonianleft5ok9wf.th.jpg

argonianright8wl5yw.th.jpg

ghost1eo1ie.th.jpg

skeleton6ot1kx.th.jpg

stats7mo6yu.th.jpg

swordman4cl9xr.th.jpg

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er original bildene. Jeg fikk dem scannet, men alt jeg gjorde var å klippe ut bildene og gjøre bildene litt mørkere. Gjorde ingenting annet. Har dessuten ikke originalene heller for de tok så j*vlig stor plass! Det var vel 5-6 bmp-bilder på 10-15 MB hver. Men du kan jo uansett prøve å skarpe opp bildene litt. Prøv å legge til blur først for å jevne ut litt og så skarpe opp. Har funket til meg før med bilder der pixlene er litt ujevne.

Lenke til kommentar

Det har kommet flere offisielle bilder. Sjekk ut disse:

obx08B.jpg

obx09B.jpg

Mange har klagd veldig på disse bildene og sier detalj-nivået er dårligere enn tidligere bilder som er vist. Selv tror jeg de lagde disse bildene veldig raskt og ikke gjennomtenkt fordi fansene på forumet skrek veldig etter oppdateringer og derfor spydde de bare ut disse raske bildene fra en uoptimalisert 360.

Selv vil jeg heller se de scannede bildene i originalversjon!

Lenke til kommentar

Mange mener at Xbox360 ødelegger helt for spillet og at utviklerne må sette ned grafikken på spillet for at konsollen skal greie å kjøre det. Idiotisk i min mening. Om det skal være noe sånt må det vel heller være motsatt. At de må tune ned grafikken på grunn av PCene! Men ja, bildene ser veldig fine ut! Gleder meg til de lanserer de andre scannede bildene! Og ikke minst, selve spillet!

Lenke til kommentar
Mange mener at Xbox360 ødelegger helt for spillet og at utviklerne må sette ned grafikken på spillet for at konsollen skal greie å kjøre det. Idiotisk i min mening. Om det skal være noe sånt må det vel heller være motsatt. At de må tune ned grafikken på grunn av PCene! Men ja, bildene ser veldig fine ut! Gleder meg til de lanserer de andre scannede bildene! Og ikke minst, selve spillet!

Jeg tror faktisk de har rett, jeg mann.

MS pusher releasen på XB360, og derfor ligger kanskje grafikkkortet litt "etter".

Jeg tror nok ikke disse bildene ar lagd "på farten", Bethesda har nok hatt masser av tid på seg. ;)

Men at spillet ikke blir like "pent" som i de første screenshotsene, ihvertfall ikke hos mange, syntes jeg er helt greit.

Lenke til kommentar

Jo, men det er ikke grafikkortet som er det som betyr mest. Xboxen er vanvittig kraftig og med tanke på at det er en konsoll betyr det at den slipper et buggy Windows i bakgrunnen som senker systemet ned. Tenk over at Xbox1 har bare 733 Mhz og 64 Mb Ram. Og vi vet jo alle hva den første Xboxen greier å få til. Xbox360 har 3, et eller annet Ghz og 512 mb ram + et Ati skjermkort som er modifisert for Shader Model 3 og som er klokket noe veldig.

Så jeg tror ikke maskinen vil ha problemer idet hele tatt med å kjøre spillet. Det som betyr mest om maskinen greier det er hvordan utviklerne tweaker koden til å kjøre mest mulig sømløst med strukturen i konsollen. På PC kan det være verre på grunn av at de fleste har forskjellig system. Så jeg tror de siste screenshotene er tatt på et punkt der de tweaker koden. Har ikke den minste tro på at konsollen ikke greier å kjøre det. Vi får se etter spillet har blitt utgitt. Om da spiller lagger på den nye "super-konsollen" så er det Bethesda som har skylder for dårlig optimalisering av koden. Ikke konsollen.

Lenke til kommentar

Utrolig bra raziel! Er bra at det er noen som har "sine kilder" ;).

Men trodde seriøst at Cyrodil var større enn det der, viss det var Cyrodil da? :(

Journalen såg jo ganske heftig ut, litt mer personlig skrivestil.

Og det Elven sverdet er jo bare et "must have" :dribble: . (elven-sverdet= glass?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...