fargoth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 To nye bilder, fra PC-versjonen. HI-res widescreen FYI Bilde 1 Bilde 2 EDIT: Kan si med en gang at bilde nr 2 er blant de beste jeg har sett av Oblivion til nå 5723851[/snapback] Å fyttehælv***. Jeg har hele tiden brydd meg fint lite om den tekniske siden av grafikken i Oblivion, men dette ser jo helt ekstremt ut. Bare føl stemningen på bildene da, får helt frysninger her jeg sitter. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 bilde 1 er vell ifra 360? Ifølge navnet på linken er den det.Og synes pc så bedre ut. (anostropich filitrering) 5723902[/snapback] Bilde 1 er fra PC det også, ligger på den offisielle siden ilag med det andre. Henta bare linken fra han som lagde en egen post om bilde 1 her inne. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja , jøss. Bilde 2 virka utrolig stemingsfullt, med tåke og hele pakka! Gleder meg til å vandre rundt og utforske ting. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe. Nå begynner det å ligne noe Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 bilde 1 er vell ifra 360? Ifølge navnet på linken er den det.Og synes pc så bedre ut. (anostropich filitrering) 5723902[/snapback] Bilde 1 er fra PC det også, ligger på den offisielle siden ilag med det andre. Henta bare linken fra han som lagde en egen post om bilde 1 her inne. 5724028[/snapback] oki, har bare registrert på noen spill at Xbox'en (360)faktisk bruker enten 2x AF eller max 4x ivhertfall. Dette så jeg i COD2. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 For å sitere meg selv fra den andre posten om disse bildene: Hakaslepp Dette var.... ja.... bare..... helt.... ultra.... bra. Spesielt det site bildet der. Herregud hvor stemningsfylt det var. Og den tåken oppå det hele. Ser jo bare helt magisk ut Tenke seg alt dette i samspill med vinden, med skogslyder og mystisk bakgrunnsmusikk Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Begynner¨å bli nervøs for at pcen min er i minste laget for dette Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Begynner¨å bli nervøs for at pcen min er i minste laget for dette 5726811[/snapback] Nei det tror jeg ikke, muligens CPU er en flaskehals. Men du skal nok greie det Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Shit. De to nye bildene var dritfine. Tror mitt 6600GT kommer til å slite litt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 har kommet ut noen nye bilder på det ofisielle forumet!Av natthimmelen blant annet. så lekkert ut! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) har kommet ut noen nye bilder på det ofisielle forumet!Av natthimmelen blant annet. så lekkert ut! 5729685[/snapback] Edit: http://www.bethsoft.com/newsletter/devdiary_3.09.06-3.html Er litt bekymret for at view distance er alt for høy i enkelte av bildene. Håper det blir endel tåke. Da blir det mer stemingsfyllt, færre flickering (blinkende trær og vekster på avstand), samt lettere for maskinen å tegne bildet. Endret 9. mars 2006 av brsseb Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har sett gjennom bildene i det siste newsletteret, helt konge En stund tvilte jeg på grafikken til Oblivion; nå har jeg høyere forventninger enn noensinne! Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Wow. da har jeg hørt den og^^ "For lang" viewdistance faktisk ligger kanskje noe i det du sier, bare at det alltid har vært snakk om det motsatte. hehe Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Håper på lengst mulig viewdistance jeg. Tåke kommer det vel via værsystemet uansett? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Man har da mulighet til å justere viewdistance i begge retninger, så jeg ser egentlig ikke noe problem. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Dette var veldig, veldig imponerande . Nattehimmelen var rå, og sjekk detaljnivået på floraen i dette biletet! Slik det ser ut no, er grafikken i Oblivion åleine god nok grunn til å kjøpe spelet. 2006 blir eit fantastisk spelår for oss rollespelarar...Oblivion no, Gothic 3 seinare på året. I tillegg får vi vel NWN2 og The Witcher, som begge ser lovande ut. Og sjølvsagt FF12. Kay Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 2006 blir eit fantastisk spelår for oss rollespelarar...Oblivion no, Gothic 3 seinare på året. I tillegg får vi vel NWN2 og The Witcher, som begge ser lovande ut. Og sjølvsagt FF12. Kay 5730166[/snapback] Og ikke glem Dark Messiah of Might and Magic, det ser også veldig imponerende ut, spesielt combaten Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Mmmmmmmm..... Har sansen for det jeg Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Mmmmmmmm..... Har sansen for det jeg 5730545[/snapback] En på det ofisielle forumet lagde en tråd om hvor "feil" i vinkel disse månene stod i forhod til hverandre lættis. Må være hardt å utvikle et spill når folk henger seg opp i alle mulige detaljer. Har også hørt noe om "for lang" viewdistance. ^^ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Men altfor lang view distance er jo heller ikke bra. Det vil jo bety at man faktisk kan se når trærne popper fram. Hvis ikke Bethesda har gjort noe smart i forhold til dette da. Poppingen var jo en primær grunn til at spillet ble utsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå