Gå til innhold

TES: Bilder fra TES4 - Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du har prøvd HL2:Lost Coast er det ikke stor forskjell mellom HDR og Bloom. Og HDR krever mer enn 6x AA og Bloom i Lost Coast har jeg erfart.

5778728[/snapback]

Lost Coast bruker en annen versjon av HDR, dubbet "HDR-light". Det er derfor du kan ha både HDR og AA i Lost Coast.

5778773[/snapback]

 

Men man kan jo kjøre AA og Bloom i Oblivion også.

Lenke til kommentar
Om du har prøvd HL2:Lost Coast er det ikke stor forskjell mellom HDR og Bloom. Og HDR krever mer enn 6x AA og Bloom i Lost Coast har jeg erfart.

5778728[/snapback]

Lost Coast bruker en annen versjon av HDR, dubbet "HDR-light". Det er derfor du kan ha både HDR og AA i Lost Coast.

5778773[/snapback]

 

Men man kan jo kjøre AA og Bloom i Oblivion også.

5778922[/snapback]

 

Men det er vel bare i Xbox 360 versjonen er det ikkje?

Lenke til kommentar
Om du har prøvd HL2:Lost Coast er det ikke stor forskjell mellom HDR og Bloom. Og HDR krever mer enn 6x AA og Bloom i Lost Coast har jeg erfart.

5778728[/snapback]

Lost Coast bruker en annen versjon av HDR, dubbet "HDR-light". Det er derfor du kan ha både HDR og AA i Lost Coast.

5778773[/snapback]

 

Men man kan jo kjøre AA og Bloom i Oblivion også.

5778922[/snapback]

 

Men det er vel bare i Xbox 360 versjonen er det ikkje?

5778965[/snapback]

 

Jeg mener at man kan kjøre AA+Bloom, men ikke AA+HDR. Bloom er ikke "ekte" HDR og får derfor ikke en like bra effekt. Men rett meg her om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Om du har prøvd HL2:Lost Coast er det ikke stor forskjell mellom HDR og Bloom. Og HDR krever mer enn 6x AA og Bloom i Lost Coast har jeg erfart.

5778728[/snapback]

Lost Coast bruker en annen versjon av HDR, dubbet "HDR-light". Det er derfor du kan ha både HDR og AA i Lost Coast.

5778773[/snapback]

 

Men man kan jo kjøre AA og Bloom i Oblivion også.

5778922[/snapback]

Bloom er ikke det samme som HDR.

 

Jeg mener at man kan kjøre AA+Bloom, men ikke AA+HDR. Bloom er ikke "ekte" HDR og får derfor ikke en like bra effekt. Men rett meg her om jeg tar feil.

5778985[/snapback]

Stemmer.

Lenke til kommentar
Slenger ut noen nye bilder (PC)

5778572[/snapback]

 

Sånn at dere vet det: Disse bildene er tatt med Medium settings.

5778831[/snapback]

 

 

Bare lurer, sånn rett ut av det blå, hvordan vet du det? :p

5778967[/snapback]

 

Alle ser vel det? :whistle:

 

 

 

Neida, jeg har rett og slett lest det på det offisielle Elder Scrolls forumet. Bildene kommer fra en tysk side.

Lenke til kommentar

Det offisielle forumet er nede fordi det vart posta for masse "ulovlige" linker og spoilere.

 

Spesielt block8 som satte opp webcam og spilte OB + en hel haug med bilder som var tatt fra andre for tidlig kjøpte kopier.

 

Eg fikk med meg det meste av det :tease: var litt artig..

 

Forumet er oppe igjen i løpet av tirsdag skulle en tru.

Lenke til kommentar

Det er ganske stor forskjell på Bool og hdr, spesielt i Lost coast!

 

Var ikke så stor forskjell på vanlig og på bloom, litt lysere lys, men ikke det blende greiene. + at lyset ikke justerer seg etter om du står i et mørkt eller lyst rom. Så(sånn pupillene virker)

Og det er jo det som er spesielt bra med HDR, da du slipper alle disse speiselt mørke hjørnene, og lyset reguleres litt opp når du "vender" deg til lyset. Alt dette går du glipp av med bloom.

 

Jeg skal nok kjøre HDR uten AA!

Lenke til kommentar

Bloom er bare en dårligere utgave en HDR, men det er så liten forskjell at eg velger Bloom + AA istedenfor HDR.

 

Det er sant at ATI sine x1xxx kort kan kjøre HDR + AA og at nVidia ikke kan, men offisielt fra Todd så støtter ikke Oblivion det uansett, men kem veit, kanskje han tar feil, det skjer jo.

 

xbox360 kjører begge deler, altsp HDR + AA.

Lenke til kommentar
Bloom er bare en dårligere utgave en HDR, men det er så liten forskjell at eg velger Bloom + AA istedenfor HDR.

 

Det er sant at ATI sine x1xxx kort kan kjøre HDR + AA og at nVidia ikke kan, men offisielt fra Todd så støtter ikke Oblivion det uansett, men kem veit, kanskje han tar feil, det skjer jo.

 

xbox360 kjører begge deler, altsp HDR + AA.

5779602[/snapback]

 

kan du linke til bildene du har sett av aa+bloom og hdr +aa?

 

har også planer om å kjøre bloom + aa, tipper det vil se bedre ut enn bare hdr. Men jeg har ikke sett noe sammenliknelses bilder.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...