Probeus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det mulig og modde på dette sånn at man kan vise seg på TG med verdigheten i behod etterpå? hvis nei: Hvilket kabinett skal jeg modde på eller skal jeg lage ett fra scratch? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Q-tec er nok uansett ikke noe å satse på. Chieftec er greie kabinett som har blitt moddet siden tidenes morgen Hold deg unna ting som raidmax, bzerk osv viss du vil lage ting selv Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Q-tec er nok uansett ikke noe å satse på.Chieftec er greie kabinett som har blitt moddet siden tidenes morgen Hold deg unna ting som raidmax, bzerk osv viss du vil lage ting selv tror jeg kjøper Chieftec jeg kabinettet mitt veier noe rund 12 kilo og kjennes ut som bølgeblikk... EDIT: endra mening når jeg så dette: Klikk her comment: Endret 2. august 2005 av flexitid Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 gudd? hehe flott bruk av paint her ja men tror faktisk fargene hadde blitt slitt vekk på detta kabinettet Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 fint chieftech da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå