Neptun_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så reklamen for det nye reality-sakene "Internatet" på TV-Norge da det slo meg at det er forum.hardware.no som er på skjermen i bakgrunnen til en av de som snakker. Fin komplett-reklame og saker. Så hvem er da Norges nye super-kjendis (som er bruker på hw.no)? Kom ut av skapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Så reklamen for det nye reality-sakene "Internatet" på TV-Norge da det slo meg at det er forum.hardware.no som er på skjermen i bakgrunnen til en av de som snakker. Fin komplett-reklame og saker. Så hvem er da Norges nye super-kjendis (som er bruker på hw.no)? Kom ut av skapet. Det er vel Store Dyret som er i bakgrunnen, ikke HW. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Så reklamen for det nye reality-sakene "Internatet" på TV-Norge da det slo meg at det er forum.hardware.no som er på skjermen i bakgrunnen til en av de som snakker. Fin komplett-reklame og saker. Så hvem er da Norges nye super-kjendis (som er bruker på hw.no)? Kom ut av skapet. Det er vel Store Dyret som er i bakgrunnen, ikke HW. Å. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå