pser Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Har en PC med Asus A7V-e, 256MB minne og AMD T-Bird 850Mhz. Har fungert helt fint inntil i dag, når jeg slår den på kommer den ingen ting på skjermen og den låser seg fullstendig (kan kun slå den av med bryter back på strømforsyning). Har prøvd med annet skjermkort men samme problem. Kan det være hovedkort eller prosessor som har tatt kveld? Noen som har opplevd dette? Pål Lenke til kommentar
goose Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 ta ut alt fra HK. Sett in kun ram og skjermkort, reset biasen ved jumper, sjekk rammen, og når alt dette feiler, sjekk cpu i en annen kort og fungerer den så er det nok HK Lenke til kommentar
pser Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Ah, så det er jumper for å resete bios. Tror jeg klarte å rote bort manualen i flytting nylig. Jeg får kikke etter informasjon hos Asus. Takker for tips. Pål Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hvis du ikke finner jumperen (ligger vanligvis ved siden av BIOS batteriet) så kan du ta ut batteriet i noen sekunder, så resettes BIOS. Lenke til kommentar
pser Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Fungerte ikke, så jeg må nok ta ut prosessoren og teste den hos en kamerat. Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå