MaxCPU Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Kjøper fra itbutikken fordi jeg _må_ ha aluminiumskabinett! Flytter endel på pc'n da er det greit å spare 10 kjappe kilo for et par hundrelapper!! Itbutikken er 400kr billigere på dette kabinettet enn alle andre! Lite-on er mye for pengene derfor kjøper jeg den samtidig. Skjermen du nevner er 19". 2000,- for en slik virker litt i det minste laget... Med mindre noen har noen gode erfaringer!?! Så du mener jeg ikke trenger 333 hovedkortet?? Er egentlig ganske enig. Har god erfaring med overklokking på krta kortene før! Har heller ikke behov for usb 2.o som 333 kortet har! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl ?? Lenke til kommentar
krenshar Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: XP1800+=mest for pengaIkke nå mer....XP 2000+ er mest for penga, hvis duvil ha high-end Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Ar`Kritz skrev (2002-08-03 13:42):Styr unna Abit KX7! Det yter ikke noe bedre enn KT266A. Skal du ha et skikkelig KT333 HK, gå for ASUS A7V333. Billig PC2700 RAM har de på ITButikken, 600-650 kr. for en 256 MB Samsung brikke! Hei, Hvordan kan su vite at Abit KX7 ikke er god når du har en Asus A7V-E? Ut i fra en del tester som jeg har lest så syns jeg at Abit er ganske god, men dersom jeg skulle velge nå så hadde jeg definitivt gått for Epox EP 8K3A+ (RAID): http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...?artId=EP8K3APL Alle påstår at dette er det beste OC HK med VIA KT333. Personlig erfaring har jeg ikke med noen av disse kortene, alt er ut i fra de testene jeg har lest på nettet. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå