PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ja det er ikke dumt! lykke til da! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 hmm, hvoran skal jeg koble dette egentlig? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Funker surround til å høre musikk med = ja , men en stereo forsterker til samme pris vil funke mye bedre. Her er alle penga brukt til å skape god lyd i to kanaler. dvs at en surroundforsterker er det påkostet flere forsterkere fordi du skal ha lyd i flere kanaler + at det er påkostet prosessor og annen dilldall. Dette vil gå utover stereo egenskapene, hvis det ikke finnes en produsent som vil lage en god stereoforsterker og gi oss en surruond på kjøpe da, men det har jeg liten tro på. morten Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 vet du om noen på forumet som har dette? Jeg har logitech Z5500, og er kjempefornøyd. får med coaxial optisk og vanlig jack utgang, samt en fjernkontroll.. spiller no sinnsykt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hmm, hvoran skal jeg koble dette egentlig? hva mener du?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå