ⅵdar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Selg VG, eller Dagbladet. Hvis du vurderer VG seriøst, så send PM så kan jeg verve deg. hehe! sånn at du får mange fine vervepremier? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det var dårlig sagt. Unge blir smartere og smartere. Et menneske nå har mer IQ enn en som levde for lenge siden. Eksempel: Vi går ikke rundt med treklubber og slår hverandre i hue lengre. Nei vi sitter på dataen og programerer og regner ut sjansen for suksess. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skjønner ikke helt hvorfor dere foreslår jobber for gutten! Han sa jo selv at tråden var halvveis ment som spøk, og tråden handler om å donere penger! Så, enten donerer dere ei krone, ellers så gjør dere det ikke.. enkelt og greit.. Synes i grunnen det var en vittig "off-topic" -tråd.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Da var jeg tilbake.. Hmm.. Må si denne tråden ble _veldig_ offtopic. Doner noen spenn eller stikk av.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Legg ut et bilde, så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Legg ut et bilde, så skal jeg vurdere det. Legge ut bilde av meg? Har ikke webcam og mobilen er fucka. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Offtopic: Kan noen kanskje hjelpe meg med problemet mitt angående WildTangent WebDriver og Tony Hawk? Endret 2. august 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Legg ut et bilde, så skal jeg vurdere det. "Hvis du er pen så får du penger" Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Her er mitt bilde. Send 100,-/stk til min PP konto plz plz PLZ! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har det blitt noe penger på deg enda? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har det blitt noe penger på deg enda? Lurte jeg akkurat på også. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har ikke blitt noe nei Regner vel med at det ikke blir noe heller.. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hva med å skaffe deg jobb? Barnevakt eller noe? Uff, Undommer nå til dags [Edit] leif Endret 3. august 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå