Kadmium Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg har altså tenkt til å bestille en Creative Zen Touch. Men så har det seg slik at mamma ikke kan betale meg tilbake pengene hun skylder meg, innen jeg skal på laaang reise. Og da trenger jeg en Creative Zen Touch å hygge meg med. Problemet er at ingen er villige til å låne meg penger og pappa driter rett å slett i det. Han gidder heller ikke å låne meg. Har venta på pengene fra mamma i over 1 år nå. Mamma får ikke betalt tilbake innen jeg skal reise, og da får jeg ikke bestilt den. Derfor håper jeg alle sammen kan donere 1 kr. til paypal kontoen min, så kanskje jeg får bestilt en Creative Zen Touch innen jeg skal dra. Paypalen min: [email protected] Edit: Ja, dette er en lame thread. Hva forventer du av en 12 åring? Endret 1. august 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kanskje du kan få en krone av meg, men da må du først endre emnetittelen din gutten min. Ellers får du nok ingenting av noen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kanskje du kan få en krone av meg, men da må du først endre emnetittelen din gutten min. Ellers får du nok ingenting av noen Hehe ! jag er med..... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 eey.. thnx:D hva skal jeg endre tittel til? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) eey.. thnx:Dhva skal jeg endre tittel til? En krone her og en der... Ps. vi får se hvor langt vi kommer før noen blir misunnelig... Edit: s Endret 1. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du får en krone av meg:P hvordan sender jeg? hehe Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 eey.. thnx:Dhva skal jeg endre tittel til? En krone her og en der... Den var litt snappy:P Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 du får en krone av meg:P hvordan sender jeg? hehe Man sender lett igjennom paypal. til [email protected] Hvis ikke du har paypal konto, kan man gratis og enkelt lage en på paypal.com. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er du 12 år, og har paypal konto? Hvordan tar du ut penger, uten Visa? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Er du 12 år, og har paypal konto? Hvordan tar du ut penger, uten Visa? Vel.. det er ikke så vanskelig det. Får pappa til å fikse:P Bare overfører til hans paypal og han tar ut på kredittkortet sitt. Endret 1. august 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 mye koster den greia du skal kjøpe a? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 mye koster den greia du skal kjøpe a? ca. 1700 kr. men jeg lagde vel denne tråden bare for morroskyld egentlig Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ca. 1700 kr.men jeg lagde vel denne tråden bare for morroskyld egentlig 1kr fra alle i forumet, blir 70877kr det Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hmmm... jeg er ikke over 18år så jeg kanke lage min egen paypal konto på mitt eget kort! så sorry bud, hadde jeg kunne gjort det så hadde jeg sendt deg 1kr Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 ca. 1700 kr.men jeg lagde vel denne tråden bare for morroskyld egentlig 1kr fra alle i forumet, blir 70877kr det weee.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 mye koster den greia du skal kjøpe a? ca. 1700 kr. men jeg lagde vel denne tråden bare for morroskyld egentlig Jeg skulle donert bort penger hvis det var til noe annet mer fornuftig. Ikke noe bare DU skal ha bare for å hygge deg Skaff deg en jobb... klipp gresset til gamlingene. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 mye koster den greia du skal kjøpe a? ca. 1700 kr. men jeg lagde vel denne tråden bare for morroskyld egentlig Jeg skulle donert bort penger hvis det var til noe annet mer fornuftig. Ikke noe bare DU skal ha bare for å hygge deg Skaff deg en jobb... klipp gresset til gamlingene. Det er ingen gamlinger i nærheten.. Det er en, men han blir fly forbanna hver gang noen ringer på døra hans. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du er 12 år, du trenger virkelig ikke en mp3 spiller til den prisen for å "overleve", kjøp deg heller en til ~600, så er det vel lettere å få råd. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Du er 12 år, du trenger virkelig ikke en mp3 spiller til den prisen for å "overleve", kjøp deg heller en til ~600, så er det vel lettere å få råd. Problemet mitt er ikke at jeg har for lite penger. Snarere sagt. ingen penger. Har lånt bortforover et år siden og ikke fått tilbake.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Du er 12 år, du trenger virkelig ikke en mp3 spiller til den prisen for å "overleve", kjøp deg heller en til ~600, så er det vel lettere å få råd. Vell, vi lever i en Må-Ha generasjon, alle barn og ungdom skal ha det de vil ha. Jeg var mindre heldig, foreldrene mine er gammaldagse, så jeg jobba for alt jeg ville ha, hadde jeg ikke råd, så kunne jeg bare stå der å syte. Hva med å faktisk jobbe for MP3 spillern din? Endret 1. august 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå