oarnoy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Jeg har store problemer med å finne en bærbar windows-pc som tilbyr den gode kombinasjonen av design, størrelse og spec, som Apple iBook 12". Jeg tenker på prisklasse 8-10.000. Det ender i omtrent alle tilfeller opp med Celeron, 256 mb ram og liten harddisk. Dessuten vil jeg helst ha liten skjerm og ikke en stor 15" skjerm med dårlig 1024 oppløsning! Har dere sett noe som jeg ikke har sett? Jeg vil ha rene linjer/design, liten størrelse, lite støy/mobil prosessor, med grei ytelse til surfing, film og skolearbeid. Spill er ikke prioritert. Endret 1. august 2005 av oarnoy Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ASUS S5A er jo en lekker liten sak, over budsjettet kanskje? Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Den var lekker, men prisen er veldig høy iforhold til iBook. OG ekstern dvd/cd gjør det mer uaktuelt. Endret 2. august 2005 av oarnoy Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...60;c:36159;r:pg syens denne frå Acer er konge bittelitt over budsjettet, men med det råaste designet av alle bærbare der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå