Kriwin Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Heisann! Jeg Lurer på om denne strømforsyningen vil holde til dette oppsettet? Oppsett: Hovedkort Cpu Ram Skjermkort / Skjermkort 2 +2 Hd og 2 cdrom Vil Denne holde eller går det bare ikke? Kristian Endret 1. august 2005 av Kongen_w Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er ikke godt å si du, siden det du har der, drar en hel del strøm. Bare skjermkortene vil vel dra rundt 300W under load vil jeg tro. Ville heller kjørt dual PSU system, eller en kraftigere PSU for og være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 500W holder i massevis det. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Du ha masseis av Watt til overs på 500w psu! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sannsynligvis, du kan bruke denne for å beregne det selv! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Så det skal holde ja.. ok. Det er ikke den dyreste psuen akkuratt:P Men også var det det at det er ikke Pci-E kontakt på den PSU`en.. Hva gjør jeg da? Kristian Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det skal holde fint. Den PSU'n er utrolig til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå